Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Este prevazuta expres intr-un act normativ obligatia angajatorului de a intocmi si a da angajatului foaia de lichidare la incetarea raporturilor de munca?
Atunci care ar fi considerentul in urma carui angajatorii elibereaza o foaie de lichidare, cred ca trebuie sa existe un temei legal altfel nu ar face nimeni acest lucuru !
Foaia de lichidare arata ca aveti sau nu aveti datorii fata de societatea de la care plecati si, in cazul in care aveti datorii, semnatura Dvoastra pe fisa de lichidare certifica acest lucru.
Este buna pentru fostul angajat (in aceasta nota de lichidare fiind trecute eventualele datorii ale angajatului fata de societate) ajutandu-l la angajarea intr-o alta societate, este buna si pt angajator deoarece la plecare se asigura ca angajatul nu are debite, iar daca are prin aceasta nota de lichidare i le poate face cunoscute angajatului.