avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 627 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Care sunt pașii pentru recuperarea unor bani opriți ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Care sunt pașii pentru recuperarea unor bani opriți de firma la care lucrez, nejustificat?

Buna seara, lucrez ca sofer profesionist pe comunitate. Pe teritoriul Frantei mi s-au furat in jur de 350l motorina, mai exact in zona Narbonne. Iar in urma acestui furt mi s-au oprit de la job 400 de euro mentionand ca ei nu au motorina asigurata. Intrebarea mea este daca pot face ceva pt a recupera acesti bani? eu in dimineata cu pricina am sunat si m-am prezentat la Jandarmerie pt a reclama cele intamplate. Acestia m-au pus sa completez o declaratie in urma careia am pimit un nr de caz, cu care m-am prezentat la firma unde lucrez, in Bucuresti. De la firma au oprit declaratia, au mentionat ca acestia sunt pasii ce trebuiesc urmati ca am procedat correct, dar ca tot imi vor opri bani...pai atunci de ce se mai fac toate aceste demersuri e intrebarea mea? cu ce folos si scop…? nu au vrut sa imi raspunda, ei spun doar ca nu au de unde sa stie ca nu tu ca si sofer a planuit furtul acelei motorine...cand te stii nevinovat nu te multumesc astfel de raspunsuri..poate ma lamuriti dvs, va rog frumos. Acesti bani sunt opriti din diurna.
Ultima modificare: Duminică, 6 Mai 2018
Cornel Vasile, Consilier juridic
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 08:32, 6 Mai 2018
In mesaj se mentioneaza : "... acesti bani sunt opriti din diurna. ..."

ITM-ul va constata incalcarea legislatiei muncii , va putea trasa ca masura prezentarea dovezii de plata a salariului si va putea sanctiona - indirect - cu avertisment sau cu amenda pe angajator, dar - atentie - nu-l poate obliga pe angajator sa va plateasca salariile restante.
Da, mulțumesc. Mi-a scăpat acest aspect.