avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 667 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Contract Orange
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Contract Orange

Buna ziua, am un contract cu Orange pentru net 4g facut de mai bine de un an si mergea foarte prost aici unde stau eu, abea daca prindea 2g, 3g, etc. Am incercat de nenumarate ori sa scap de el insa am primit mereu acelasi raspuns si anume ca va trebui sa platesc perioada ramasa pana la 2 ani, adica atat cat e contractul.

De curand m-am reintors la tara si l-am instalat din nou, desi l-am platit vreo 6 luni fara sa il folosesc. Surpriza a venit cand incercam sa reglez antena si anume ca el merge de fapt 4g dar din cauza ca operatorul/tehnicianul de la Orange imi indica mereu sa il setez pe 3g, eu astfel nu am beneficiat de aceasta viteza mai mult de un an.

Mai mult, optiunea happy night prin care nu mi se contoriza traficul dupa ora 0.00 este inexistenta la ei, dar imi apare in clar pe contractul pe care eu l-am semnat. Cand am intrebat un operator Orange mi-a spus ca trebuie sa merg neaparat la un centru de al lor pentru a remedia aceasta situatie, lucru pe care insa nu l-am facut din cauza ca nu am in apropiere un asemnea centru.

Precizez ca routerul a functionat inca de la inceput fara aceasta optiune si cu setarile 2g, 3g dupa cum am fost instruit de acesti operatori telefonici de la Orange, desi el functioneaza perfect la viteza de 4g dupa cum am aflat acum o saptamana.

Intrebarea mea este ce pot sa fac in mod legal pentru a remedia aceasta situatie in care am fost practic pacalit de acesti operatori si cum pot scapa mai devreme de acest contract pagubos cu Orange care dupa cum se vede sunt interesati mai degraba de plata abonamentului decat de calitatea serviciilor.
Cel mai recent răspuns: doctorATU , utilizator 12:36, 4 Martie 2019
~ Conținut șters la cerere ~
Multumesc, sunt persoana fizica deci ma incadrez.
Buna ziua. In aceeasi situatie sunt si eu... am vorbit cu ei si mi-au spus ca nu pot accepta incheierea contractului inainte de termen... mentionez ca nu am luat telefoane la oferta sau lucruri de genul asta... astept acum o comunicare scrisa din partea lor pe care sa o prezint la anpc... insa nu cred ca se va rezolva nimic...


doctorATU a scris:

Buna ziua. In aceeasi situatie sunt si eu... am vorbit cu ei si mi-au spus ca nu pot accepta incheierea contractului inainte de termen... mentionez ca nu am luat telefoane la oferta sau lucruri de genul asta... astept acum o comunicare scrisa din partea lor pe care sa o prezint la anpc... insa nu cred ca se va rezolva nimic...


Pana la urma am rezolvat-o prin ANPC si chiar rapid: am mentionat faptul ca in zona rurala a bunicilor nu am semnal si acest argument a fost suficient. ANPC-ul le-a trimis sa rezolve si in 3 zile aveam deja contractul oprit fara nici o penalitate!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Trimtere in judecata operatorul telefonie orange NIKOSS12345678 NIKOSS12345678 Cum pot da in judecata operatorul de telefonie ORANGE care, de cand am abonamentul, desi are instalatiile aferente in zona, nu rezolva calitatea ... (vezi toată discuția)
Se poate rezilia un contract? Muresan Felicia Muresan Felicia Am abonament la internet cu contract pe 2 ani.La abonare aveam o oferta de 7,2 MB/s.Dupa ce s-au semnat toate actele mi-au spus ca in orasul nostru e pe ... (vezi toată discuția)
Probleme legate de orange romania s.a. blonddy13 blonddy13 In momentul in care m-am inscris m-am gandit ca poate dvs. o sa ma ajutati in aceasta problema si sa-mi dati solutia potrivita. Din 1999 sunt abonat fidel la ... (vezi toată discuția)