avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 255 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Refuz - acordare scutire de impozit pentru domeniul IT
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Refuz - acordare scutire de impozit pentru domeniul IT

Bună ziua,

Situația în legătură cu care am nevoie de asistența dumneavoastră sună în felul următor:

Sunt student în anul al III-lea la Academia de Studii Economice din București, la Facultatea de Relații Economice Internaționale și sunt angajat într-o companie de IT, pe o poziție tehnică.

Odată cu noile modificari legislative care au intrat în vigoare în luna februarie (Ordinul comun nr. 1168/2017/3024/2018/492/2018/3337/2017), am înteles că, din punct de vedere legal, pot beneficia de scutire de impozit pe venit (legea menționează că de scutire de impozit beneficiază din februarie și studentii înscriși la o universitate acreditată, iar codul COR în care sunt eu încadrat -analist ajutor- a fost inclus în categoria activitaților scutite de plata impozitului pe venit). Am examinat cu atenție forma actuală a legii și nu am văzut nicaieri să mai fie vreo mențiune în legătură cu obligativitatea de a avea studii superioare într-un domeniu tehnic (facultate de informatică) pentru a beneficia de scutire.