Parchetarul mi-a distrus parchetul nou și nu mai vine să-l repare. Nu avem contract pentru montaj și finisare, nu mai vin la lucru, nu răspund la telefon, ce ne sfătuiți?
Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu o problema care nu se mai rezolva de 2 luni. Am achizitionat un parchet din lemn masiv de la un magazin de specialitate. Am platit aveans pt parchet si avem contract pt cumparare parchet si lacul aferent pt lacuire finisare. Firma de la care am cumparat parchetul a livrat (cu foarte mare intarziere parchetul ) Pt montaj si finisare nu avem contract (foarte mare prostie din partea noastra), dar avem urmatoarea problema: dupa ce au montat parchetul l-au baituit si lacuit si peste doua zile tot parchetul s-a albit si cojit. Au spus ca il rascheteaza din nou ( l-au raschetat dar nu mai arata cum arata nou) si acum nu mai vin la lucru, nu mai raspund la telefon . Pe langa asta au distrus peretii care erau zugraviti perfect si trebuie sa zugravin din nou. Va rog sa ne ajutati cu un sfat:(
1. Pentru avansul achitat vi s-a emis factura si bon fiscal/chitanta ???
2. Ce prevede contractul incheiat cu furnizorul/distribuitorul ???
Doar livrarea parchetului ??? Si atat ???
Ati semnat RECEPTIONAREA bunului furnizat, la data livrarii acestuia ???
La cum explicați problema, da, aveți mari șanse.
Întrucât bănuiesc că sunt menționate anumite obligații ale furnizorului de parchet, ce trebuiesc îndeplinite de către aceștia.
Eu personal as solicita schimbarea parchetului cu unul nou și montarea lui conform contractului
Până la urmă, pentru asta plătiți.
In cazul in care aceștia refuza, nu mai plătiți nimic și îi acționari și în instanță pentru achitare de despăgubiri.
Până atunci, formați în scris o solicitare de schimbare a produsului cu unul conform cu ceea ce ați plătit, sau în caz contrar solicitați avansul înapoi și îi reclamați și la Protecția Consumatorului. Asta pentru inceput.
Dar, formulați notificarea in scris, pe adresa societății, o trimiteți că scrisoare recomandata cu confirmare de primire. Și le dați un termen de 5 zile de răspuns, de la primirea ei.
Și, mai ales, nu faceți compromisuri, cum că, lasa că se rezolva.
Mai raschetam, sau mai cârpim și lăcuim .
Ați plătit pentru ceva și meritați sa primiți pentru ceea ce ați plătit.
Cum spune chiar de la inceput, dumneaei nu achitat decat produsele de la producator, nu si manopera, punerea in opera... dar mai apoi spune ca tot dumnealor, producatorul, a si montat acest parchet. Eu ma intreb in baza carui act sa facut aceasta montare daaca la inceput spune ca nu a achizitionat si acest serviciu...?,