avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1691 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Am fost agresată verbal și fizic de șeful ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Am fost agresată verbal și fizic de șeful magazinului în care lucrez, iar acum sunt în concediu medical din acest motiv. Pot să sesizez la ITM, sau ce pot să fac?

Buna dimineata!Sunt lucrator comercial la un magazin. Am fost agresata fizic si verbal de către sef ,fiind insarcinata se considera accident de munca? Pot sa fac o sesizare la itm ?Lucram 16 ore cu 8 ore fara o zi libera timp de 4 luni ,ce pot sa fac ?Ei abea asteapta sa nu ma prezint la munca sa poată sa imi inchida contractul de munca .Acuma sunt in concediu medical din cauza agresiuni.
Ultima modificare: Miercuri, 25 Iulie 2018
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: Raluca Dudescu , Consultant managementul calitatii 00:33, 19 August 2018
Sarcina se vede .Am fost la spital in ziua in care am fost agresata ,de acolo reiese clar ca am fost agresata fizic si ca sunt insarcinata.Va multumesc frumos pentru timpul acordat .
Ar fi bine sa aveti si un avocat bun pentru a va ajuta in demersul dvs. Copilul nu este afectat in urma agresiuni,nu?
Este bine copilul .Bine ca nu a patit nimic ,am fost batuta cu pumni in burta .Nu am avocat inca .Astept sa imi vina certificatul si dupa .
~ Conținut șters la cerere ~
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu vâd cum veti putea obtine semnâtura si stampila angajatorului pe exemplarul dvs de informare al angajatorului de starea de persoanâ însârcinatâ.
Nu uitati, aceastâ înstiintare este OBLIGATORIE, chiar dacâ starea este evidentâ.
Trimiteti aceastâ înstiintare prin postâ în recomandat cu confirmare de primire.
Deasemenea, cum mai sus mentionat, astfel de fapte nu trebuiesc lâsate nepedepsite, faceti plângere la politie adâugând ITM-ul sau cu constatarea fâcutâ de spital ca probâ.