Buna ziua,
As dori sa stiu cum pot iesi din Asociatia mamut care administreaza aprox 15 blocuri ale cartierului, in conditiile in care sunt proprietari in bloc care doresc acelasi lucru? E necesar 50% + 1 pentru a infiinta o asociatie doar a blocului respectiv ? Daca da, care sunt pasii?
Mentionez ca la ora actuala cheltuielile platite catre Asociatie sunt: apa+canalizare / consum apartament (la care se adauga lunar pierderi foarte mari prin diferenta fata de contorul din fata blocului), salubritate, energie electrica, + cheltuieli administrative (fara curatenie bloc care se plateste separat).
De asemenea, sunt mai multi proprietari din cartier care vor sa iasa din Asociatia mamut prin prisma unor antecedente ale administratorului.
In cazul in care se poate infinta separat asociatia de bloc se vor semna separat contracte cu furnizorii de utilitati,? Situatia pe care o vad aici e contractul cu firma de salubritate in conditiile in care ghenele sunt comune pentru tot cartierul.
Problema e că pentru separare vă trebuie acordul a 1/2 + 1 din totalul proprietarilor Asociației, ceea ce pare imposibil.
Mai bine studiați legislația referitoare la dizolvarea Asociațiilor, care se poate doar dacă-și încalcă scopul cu care a fost înființată inițial !
Trebuie sa lamurim situatia fiinda m-i se pare a faceti confuzii .
Dv. si altii sunteti nemultumiti de felul cum se administreaza asociatia din care adm. are in administrare alte 15 blocuri .
Cand a-ți ales să fiti administrati a-ti ales sa faceti parte si dintr-un grup de asociatii de proprietari din care este ales un presedinte , s-au aveti propriul comitet exeutiv , comisie cenzori & cenzor care este independent de celelalte asociații ?