Țeapă la o comandă de mobilă pentru care s-a plătit avans. Cum îmi pot recupera banii? Am depus plângere la poliție dar nu s-a rezolvat nimic până acum
Acum mai bine de un an am făcut comanda de mobila la un magazin din orașul meu.
Am achitat avans și am primit factura.
Comanda nu a fost onorata și magazinul s-au închis, in această situație ar mai fi 30-40 de persoane.
Am depus plângere la politie dar nu s-a soluționat nimic deocamdată.
Țin să precizez că aproape lunar sunam polițistul care se ocupa de caz, care îmi spunea că procedura e grea, că are multe dosare in lucru...
L-am sunat ieri și tot aceleași lucruri mi-a spus, și să nu-l mai deranjez că are alte dosare mai importante...
Oare vrea sa țină acest dosar la sertar ca să se prescrie faptele?...
Ce pot face eu in acest caz, cui să mă adresez sa aflu stadiul dosarului?
Ce as putea face sa se urgenteze soluționarea dosarului?
Mulțumesc.
Demos
Utilizator 2din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Administratorul oricum nu ar fi raspuns de altceva decat de frande in gestiune.
Cum a fost scris mai sus, sunteti o vicitma nefericita a sistemului practicat in Ro.
Inscrieti-va in masa credala.
Pe de alta parte va fi invatare de minte, cand sistemul protejeaza excrocii trebuie practicata plata de avans max 10% si sold la livrare instalare.