Buna ziua.
In data de 04.06.2018 m-am angajat la o firma in cadrul dep, achizitii cu contract de munca pe o perioada nedeterminata, cu perioada de proba de 90 zile.
Conditia angajatorului, nenegociabila, a fost sa lucram in urmatorul mod: salariul minim pe economie stabilit prin CIM iar restul, adica 80% din suma negociata, facturabil la finalul fiecarei luni din firma (SRL) pe care o detin ca actionar si administrator.
Dupa 87 de zile de munca, angajatorul a decis sa inchidem colaborarea si prin urmare si CIM conform clauzei perioada proba 90 zile.
Salariul aferent CIM l-am primit, insa suma stipulata in ultima factura, adica din 31.08.2018 nu au platit-o si nici nu au de gand sa o plateasca.
Factura a fost semnata si stampilata de catre angajator.
Pentru modul de lucru colaborare, cu factura, mentionez ca am avut contract incheiat intre parti si factura este emisa si acceptata in perioada in care contractul inca isi producea efectele.
Daca nu vor sa plateasca de buna voie, va rog sa-mi dati cateva indicatii despre caile prin care as putea sa recuperez suma pe care ei mi-o datoreaza.
Multumesc anticipat.
Buna dimineata!
cristin20
Ce presupune trecerea angajatilor de pe o firma pe alta a aceluiasi angajator? intocmirea dosarelor de personal, operare si transmitere revisal a CIM cu o zi ... (vezi toată discuția)