Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Este necesară completarea şi depunerea unei cereri de înregistrare prin care să solicitaţi înregistrarea menţiunii privind suspendarea temporară a activităţii firmei dumneavoastră, însoţită de o declaraţie-tip pe propria răspundere din care să rezulte că SC nu desfăşoară la sediul social, la sediile secundare sau în afara acestora activităţile declarate o perioadă de maxim 3 ani.
Documente obligatorii pentru înregistrarea întreruperii activităţii temporare a firmei sunt:
- hotărârea adunării generale a asociaţilor sau decizia asociatului unic privind suspendarea temporară a activităţii, prin care va fi specificată durata suspendării, precum şi momentul reluării activităţii;
- certificatele constatatoare emise în baza declaraţiilor-tip pe propria răspundere pentru autorizarea activităţii/suspendarea activităţii;
Firma va fi suspendata la cerere, fara alte motivatii.