Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna Ziua!! Acum doi ani am achiziționat un telefon care beneficiază de 24 de luni de garantie. Mentionez ca in tot acest timp telefonul a avut 8 intervenții, toate pentru aceeași problema , încărcarea,însumând 60 de zile de stat în service. Am cerut negația de multe ori dar telefonul mi.a fost trimis reparat fara alte explicații. De două ori , deși era defect mi au scris in fisa ca nu se constată defectul, iar ultima oara mi.au înlocuit încărcătorul deși în fișa nu scria acest lucru. Am incercat sa discut cu ei, au încercat chiar sa ma păcălească, spunându mi ca a iesit din garantie pentru ca are doar 41 de zile in service. La un calcul atent , ies clar 61 produsul fiind inca in garantie pana pe data de 18 noiembrie 2018. Intrebarea mea este, cum imi pot recupera banii? Pentru ca oricât l ar repara , defectul va fi acelasi întotdeauna. Va multumesc