avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 669 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida dublă şi ... Cum se procedeaza cu contabilitatea la SRL?
Discuție deschisă în Contabilitate - partida dublă şi obligaţii fiscale declarative pentru societăţile comerciale

Cum se procedeaza cu contabilitatea la SRL?

Urmeaza sa infiintez un SRL ca asociat unic-administrator, ca sa-mi deschid un magazin de bijuterii din metale pretioase. Probabil ca in primele 8 luni nu voi avea mari vanzari si vor fi luni, la inceput, cand nu voi vinde nimic.
(Am ales SRL si nu PFA pentru ca nu-mi permit sa fac cursul de bijutier pentru calificare la Bucuresti, care oricum mi-ar fi complet inutil pentru ca nu are legatura cu ce fac eu. La SRL nu trebuie calificare.)
Cum la SRL contabilitatea se tine obligatoriu in partida dubla, voi avea nevoie de un expert contabil. Cum se procedeaza cu contabilul si contabilitatea? Trebuie sa-l platesc constant, lunar, chiar si in lunile in care nu voi avea vanzari? Mai exact, care este relatia dintre SRL si contabil? Ce face mai exact contabilul pentru un SRL?
Cel mai recent răspuns: sierra , utilizator 17:40, 13 Noiembrie 2018
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu va trebuie sa colaborati cu un contabil autorizat decat la completarea si depunerea bilantului anual. In rest, tinerea registrului de casa, a registrului nir pentru toate achizitiie cu factura si a celorlalte evidente contabile lunare precum si realizarea balantei lunare sau trimestriale si depunerea declaratiei 100 la trimestru pentru impozitul pe venitul microintreprinderii de 3% pentru ca nu aveti salariati, le putti face singur daca va pricepeti. Colaborarea cu acel contabil o veti face pe baza de contract de prestari servicii contabile pentru cateva ore cat ii trebui sa intocmeasca bilantul. si doarla data cand trebuie depus.
Multumesc de informatie. Nu stiam. E o veste foarte buna. In cazul asta o sa incerc sa invat sa tin contabilitatea singura pana la bilantul anual.

george-neagu a scris:

Nu va trebuie sa colaborati cu un contabil autorizat decat la completarea si depunerea bilantului anual. In rest, tinerea registrului de casa, a registrului nir pentru toate achizitiie cu factura si a celorlalte evidente contabile lunare precum si realizarea balantei lunare sau trimestriale si depunerea declaratiei 100 la trimestru pentru impozitul pe venitul microintreprinderii de 3% pentru ca nu aveti salariati, le putti face singur daca va pricepeti. Colaborarea cu acel contabil o veti face pe baza de contract de prestari servicii contabile pentru cateva ore cat ii trebui sa intocmeasca bilantul. si doarla data cand trebuie depus.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Microintreprindere contabilitate kovacskristof200 kovacskristof200 Buna ziua, Vrem sa facem o microintreprindere, 2 proprietari, fara angajati. Avem un venit din servicii afiliere, adica la sfarsit de luna ni se vireaza o ... (vezi toată discuția)
Magazin online MariaPostolache MariaPostolache Buna ziua. De aproape doi ani vand bijuterii handmade pe diferite platforme din afara. Acest hobby in momentul de fata imi permite lejer sa renunt la ... (vezi toată discuția)
Bilant/balanta 2018 ioana roxana muresan ioana roxana muresan Am infiintat anul acesta in Octombrie un SRL neplatitor de TVA. Desfasuram 2 activitati: activitatea principala este producator mobila, activitatea secundara ... (vezi toată discuția)