Am gasit o asociatie non profit pe care as putea sa o preiau eu cu inca doua colege.nu stim care sunt pasii pe care trebuie sa-i parcurgem .Sigur am dori sa schimbam sediul [in alt judet] , cateva obiective de activitate, conducerea.etc.multumesc.
radumititean
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Intre Presedinte si Adunarea Generala trebuie sa existe Consiliul Director. Prin urmare raportul de activitate si financiar pe anul precedent il aproba si prezinta Consiliul Director catre Adunarea Generala. Ca fizic il prezinta presedintele ok, dar o face in numele CD, nu in nume propriu, ca nu e atributia lui sa faca raportul, chiar daca efectiv el l-a redactat si propus catre Consiliul Director. Desigur daca pe anul precedent au avut loc alegeri si s-a schimbat Consiliul Director, ar trebui sa existe un raport pe perioada cand a fost un Consiliu Director, si unul cand a fost in functie alt consiliu, sau sa isi insuseasca de al vechiul consiliu cel nou si sa raporteze tot in nume propriu.... doar o schimbare de presedinte daca e acelasi CD in acelasi mandat nu ar trebui sa implice rapoarte diferite, ca vechiul presedinte preda Consiliului DIrector, si acesta il descarca.... si noul presedinte raspunde fata e CD pentru ce face el de cand preia functia.... La fel si daca s-a schimbat secretarul, dar a ramas cineva din vechiul CD si nu expirase mandatul vechiului CD. Oricum fiind final de an cand ati pus intrebarea, deduc ca se va considera ca tot anul a fost acelasi CD deci cel vechi trebuie sa faca rapoartele si sa convoce sedinta AG de alegeri si vechiul presedinte si secretar ar fi bine sa se retraga din asociatie numai dupa ce se primesc noi membri si se tine sedinta de AG si e aleasa o noua componenta a CD, fara ei... Altfel (adica daca se retrag din asociatie inainte de sedinta AG de alegeri) e cam ciudat si complicat procedural, dar nu imposibil...
Va rog daca puteti sa-mi transmiteti un model de proces verbal al CD care sa contina datele aprobate,ex,convocator sedinta,,aprobare bilant,primirea de noi membri,schimbarea conduceri[CD],schimbarea sediului asociatiei,modificari in statut.Ati inteles ca e vb. de o preluare a asociatiei.multumesc.
george-neagu
Moderator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Comitetul director al Asociatiei .....hotaraste convocarea adunarii generale ordinare a membrilor pentru data de ........., ora.....
Adunarea isi va desfasura lucrarile la sediul asociatiei din ........., fiind indreptatiti sa participe si sa voteze asociatii inregistrati in registrul asociatilor la data prezentei convocari.
Adunarea generala ordinara a membrilor are urmatoarea ordine de zi:
1. Prezentarea raportului narativ si financiar de catre presedintele asociatiei;
2. Prezentarea si aprobarea situatiilor financiare ale anului 2018;
3. Discutarea si aprobarea strategiei asociatei, a bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2019;
4. Alegerea membrilor structurii de conducere a asociatiei;
5. Aprobarea modificarilor la statut (daca e cazul, altfel nu treceti acest punct);
6. Aprobarea modificarii sediului asociatiei (daca e cazul, altfel nu treceti acest punct);
7. Diverse.
Consultarea situatiilor financiare ale anului 2018 se poate face la sediul asociatiei incepand cu data de......
Propunerile de candidaturi pentru functiile din structura de conducere a asociatiei se depun pana la data de.....
Propunerile de modificare ale statutului se pot depune in scris de catre membrii interesati la sediul asociatiei pana la data de .....
In situatia in care la data de ... nu se intruneste numarul de membri necesar cvorumului statutar, adunarea generala ordinara se va desfasura la o a doua convocare, la data de ......... la locul si ora indicate pentru prima convocare, cu aceeasi ordine de zi, indiferent de cvorumul intrunit si se vor lua hotarari cu majoritatea voturilor exprimate.