Buna ziua,
Am si eu o mare problema.In 2017 luna aprilie am cumparat un apartament la mansarda unui bloc in Chiajna.La 3 luni dupa cumparare a inceput sa se cunoasca pe tavan apa.Dezvoltatorul imediat a trimis o echipa sa remedieze problema.Acum,dupa aproape 2 ani am aceeasi problema dar dezvoltatorul nu raspunde. Nu stiu ce as putea face.
Initial notificati oficial dezvoltatorul pentru remediere deficenta
Conditionat de interesul si prioritatile dv aveti posibilitatea fie sa actionati dezvoltatorul in instanta-varianta de durata,fie pentru asigurarea securitatii si sigurantei bunului imobil si bunuri personale,angajati operator autorizat care sa remedieze deficienta-varianta favorabila dv
Viciu apartament
mircica3d
Buna ziua,
Acum doua luni am cumparat un apartament la mansarda prin programul prima casa. Toate buna si frumoase, pana astazi, 12.06.2016, dupa ploaia de ... (vezi toată discuția)