Buna seara , am cumparat un multifunctional , la 3 luni nu mai porneste, iau legatura cu vanzatorii in decembrie, acestia imi spun sa-l trimit la ei la magazin, dupa cca 40 zile aflu cu stupoare ca au refuzat primirea intr-ucat nu am platit transportul la curierat, chiar daca in prealabil am discutat despre plata transportului.Fac sesizare ANPC dupa zeci de telefoane, acum dupa 2 luni , mi-au luat de acasa aparatul , l-au reparat si trimis inapoi si ma tot pistoneaza sa-mi retrag plangerea. Cum ar trebui sa procedez in continuare, pot sa nu-mi retrag plangerea ?
Nu sunteti obligată sa va retrageti plangerea,daca reacționau la problema dvs din prima ar fi fost firesc asa lasati-,i sa fie sancționați daca e cazul.
Inselaciune
Ali_Cipi
Bună ziua!
În data de 13.01.2917, am încheiat un contract cu o persoana fizica pt execuția unei mobile pentru care am achitat 70% avans (1000 euro). ... (vezi toată discuția)