avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 603 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... colet distrus in timp ce se afla in custodia firmei de ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

colet distrus in timp ce se afla in custodia firmei de curierat

Buna dimineata, in data de 23.01.2019 am livrat o tapiterie auto cu destinatia Bacau, ajuns coletul la destinatie in data de 25.01.2019 a fost desfacut verificat si refuzat de sotia destinatarului pe motiv ca avea culoarea putin mai inchisa decat tapiteria lor care era de arsa de soare si decolorata in comparatie cu cea trimesa de mine care avea pielea refacuta, noua. La aflarea acestora destinatarul a trimes sotia la firma de curierat sa ridice coletele dar acestea erau deja in drum spre Buc. Am sunat la firma de curierat si am explicat ca dintr-o neintelegere a fost refuzat coletul si vreau sa fie retrimes, acestia explicandu-mi ca trebuie sa platesc transportul dus intors si sa fac o cerere de retrimetere ceea ce am si facut. Pe data de 28.01.2019 coletul pleaca din depozitul firmei inapoi la destinatar care a ridicat coletul in data de 30.01.2019 asa apare si pe siteul firmei cu statusul de livrat dar mai tarziu ma suna sotia destinatarului sa-mi spuna ca lipsesc componente din colet, componente care la prima verificare nu lipseau si ca returneaza coletul la curier. Dupa cateva zile ma anunta de la curier ca trebuie sa-mi aduca retur coletul ceea ce am refuzat si am mers la ei la sediu sa vad coletul stiind de la destinatar ca lipsesc componente. Am ajuns la sediu am cerut sa vad coletul , a fost adus si era fara niciun ambalaj avea elemente rupte, lipseau componente si pielea era julita, am facut poze la t5apiterie in starea in care se afla. Am facut reclamatie si am cerut sa fiu despagubit cu valoarea rambursului si suma pe care am platit pentru tur-retur. Am primit raspuns ca eu sunt de vina pentru starea in care a ajuns coletul pentru ca nu a fost ambalat corespunzator, dar eu l-am ambalat si cu carton si folie neagra si banda adeziva si in momentul ridicari daca nu este ambalat corespunzator curierul nu-l ridica iar daca-l ridica inseamna ca ambalajul este corespunzator si din momentul acela firma de curierat raspunde de integritatea coletului. La prima verificare nu a zis nimeni ca nu este ambalat corespunzator, ajuns in depozitul lor din Buc. de unde a fost retimes inapoi fara ca eu sa-l mai vad la fel nu a zis nimeni ca nu este ambalat corespunzator deci a facut trei drumuri fara sa sesizeze nimeni ca este ambala necorespunzator, au descoperit asta cand am ajuns eu la sediu ca de fapt nu mai avea nici un ambalaj. Ce este de facut in situatia de fata ca ei vor sa musamalizeze dauna produsa de nu stiu cine ca in momentul depuneri reclamatiei au zis ca verifica pe camere traseul coletului dar se pare ca au sarit peste faza aceasta direct la a ma acuza pe mine ca nu am ambalat bine coletele ?
Ultima modificare: Marți, 12 Februarie 2019
cristianv23, utilizator
Greseala ta a fost la primul retur. Atunci trebuia sa-l receptionezi; inspectezi si ziua urmatoare sa-l expediezi iar. Tot ai dat banii. N-ai habar ce depozite mici si inghesuite au aceste firme de curierat. Daca nu-i valoare mare fa-ti pomana pentru nervii tai. Daca-i valoare mare...ai de furca. Intai faci o plangere "la nivel inalt" catre firma; astepti cu lunile un raspuns sau solutionare. Daca nici asa nu-i favorabil apoi strangi toate plangerile si documentele justificatoare si te plangi al Protectia Consumatorului...justificand ca ai incercat deja si calea amiabila cu firma de curier. Aici iar mai astepti cateva luni un raspuns. N-ai uitat de reclamatie si esti insistent... cu mare greutate o sa primesti un raspuns evaziv...gen ...o sa luam masuri in vederea sanctionarii firmei respective. Asta in cel mai bun caz. Exista marele risc sa fi tu de vina. Vezi ca e o asociatie particulara (contracost) pe net, care cica protejeaza consumatorul. Vorbeste cu ei
Am rezolvat, au platit contravaloarea rambursului dupa ce am facut reclamatie si la protectia consumatorului.
dvs l-ati ambalat, insa nu stiti ce a facut sotia din Bacau, de 2 ori. probabil ca asta e si motivul pentru care au platit
Ultima modificare: Sâmbătă, 30 Martie 2019
adriandimitriu, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Colet deteriorat fan courier Neuronus Neuronus Buna ziua Am primit si eu ieri un colet (bicicleta) si am ramas socat de modul cum a fost transportata ,era singurul colet ramas in masina aruncat pe ... (vezi toată discuția)
Ajutor! - imputatie dupa demisie aleksab aleksab Buna ziua! Prietenul meu se confrunta cu o situatie la munca. Si-a dat demisia de la o firma de curierat, i-a incheiat contractul de munca, iar acum patronul ... (vezi toată discuția)
Colet pierdut de firma de curierat, cum imi pot recupera banii? Nyykk Nyykk Buna ziua, Acum 2 saptamani am vandut prin intermediul unui site de anunturi un produs cu plata transportului la destinatar si ramburs valoare produs 435 ... (vezi toată discuția)