Intrebarea 1: Cu privire la registrul incasari si plati, cum inregistrez in situatia in care am o factura si o chitanta aferenta? Inregistrez doar chitanta iar la observatii trec si seria si nr facturii aferente chitantei ?
Intrebarea 2: In situatia in care de la client iau pe langa onorariu si o suma de bani pentru anumite cheltuieli aferente activitatii, tai chitanta fiscala atat pentru onorariu cat si pentru cheltuieli, le declar integral si dupa, le deduc prin factura si chitanta emisa pe avocatura ? (asa mi s-a spus la anaf)
Intrebarea 3: In situatia in care am un telefon luat ca persoana fizica, pot deduce ce platesc lunar la liber daca le pe acestea din urma pe numele avocaturii sau trebuie atat telefonul cat si abonamentul/cartela sa fie pe numele avocaturii ?
1. In registrul jurnal de incasari si plati se inregistreaza doar sumele si la data din documentele doveditoare ale incasarilor si platilor, nu facturile.
2. Da, asa cum v-a recomandat.
3. Trebuie ca atat telefonul cat si abonamentul/cartela sa fie pe numele avocaturii. La fel pentru internet.