avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 293 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Un angajator poate sa desfaca contractul de munca daca ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Un angajator poate sa desfaca contractul de munca daca sunt in concediu medical?

Buna ziua, fica mea este in concediu medical din data de 30 octombrie 2018. Patroana firmei la care este angajata o suna cel putin o data pe saptamina si o intreaba cit mai are de gind sa stea in CM. ca ea trebuie sa-i plateasca in fiecare luna salariul si ca nu mai poate sa-i plateasca contributiile la stat deoarece a angajat pe altcineva in locul ei. Mentionez ca are probleme de sanatate si are pina in prezent 122 de zile de CM fara intrerupere. Poate sa-i desfaca contractul de munca in perioada cit este in CM. Daca ma puteti ajuta cu un raspuns. Multumesc
Cel mai recent răspuns: Dorica Pricopu , utilizator 18:29, 28 Februarie 2019
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
1. Concedierea nu poate fi dispusa pe durata incapacitatii temporare de munca, stabilita prin certificat medical conform legii.

Art. 60C.mun.
(1) Concedierea salariatilor nu poate fi dispusa:

a) pe durata incapacitatii temporare de munca, stabilita prin certificat medical conform legii;
.....
(2) Prevederile alin. (1) nu se aplica in cazul concedierii pentru motive ce intervin ca urmare a reorganizarii judiciare, a falimentului sau a dizolvarii angajatorului, in conditiile legii.

In speta, numai pentru pentru motive ce intervin ca urmare a reorganizarii judiciare, a falimentului sau a dizolvarii angajatorului, in conditiile legii, fiica dvs poate fi concediata in timpul concediului medical.

2. La revenirea din concediu medical exista posibilitatea concedierii .
Ultima modificare: Joi, 28 Februarie 2019
Cornel Vasile, Consilier juridic
Multumesc frumos pentru raspuns

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură