Va rog sa mă lămuriți dacă, după intrarea în vigoare a HG nr. 119/2019,
pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 46/2018 privind infiintarea, organizarea si functionarea Oficiului National pentru Achizitii Centralizate si pentru modificarea anexei nr. 1 la Hotararea Guvernului nr. 502/2018, instituțiile publice deconcentrate (care au personalitate juridica însă sunt subordonate unei instituții centrale din București), nu mai pot face singure achiziții, decât prin intermediul Oficiului Național pentru Achiziții Centralizate?
Precizez că la art. 6 din Normele aprobate prin HG nr. 119/2019, se arată că, utilizatorii principali au obligația să se înregistreze în Registrul Utilizatorilor.
De asemenea, la art. 2 alin. 1 litera g) din OUG nr. 46-2018, utilizatorul principal este definit ca fiind, „autoritatea contractanta care este institutie centrala, organism de drept public care functioneaza in subordinea, in coordonarea sau sub autoritatea institutiei centrale ori in asociere de institutii care cuprinde cel putin o institutie centrala sau un organism de drept public care functioneaza in subordinea, in coordonarea sau sub autoritatea institutiilor centrale”.
Va multumesc anticipat!
Oug 46/2018
vasilebindar
Având în vedere prevederile OUG 46/2018 cu privire la infiintarea Oficiului National de Achiziții Publice Centralizate,o instituție de învățămînt ... (vezi toată discuția)