D-na X angajata la Asociatia de proprietari s-a scandalizat cand i-am spus ca mi-a iesit WC-ul in casa la ora 21h. A inceput sa zbiere ca ea nu ne infunda WC -ul si nici tevile de canal si nu are ce sa faca fiind in afara programului. De ce sunam asa tarziu? Am rugat-o sa ne ajute dar nu a inteles de ce o deranjam. Va rog sa imi spuneti cui sa ma adresez pentru a inlocui aceasta persoana cu una responsabila. Doresc o rezolvare rapida. Pot sa o reclam la politie pentru ca a fost recalcitranta? Aceasta doamna ne ia banii dar nu rezolva nimic, in plus mai vorbeste si urat. Nu meritam asa ceva. Cui ma adresez?
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Dv va confruntati cu problema prezentata pe forum dar pentru analiza si eventual raspuns la obiect este necesar sa furnizati date relevante
Ce calitate detine dna X?
Daca este reprezentantul legal al asociatiei de proprietari ,acvesta detine obligatia sa ia act de orice problema cu care se confrunta locatarii-bineneinteles cu respectarea programului de comunicare
Daca este angajata asociatiei de proprietari,va puteti adresa pentru comunicare nemultumiri fata de atitudinea si comportamentul acesteia la angajator=asociatia de proprietari
Problema esentiala consta in acea ca daca dna X este administrator de imobil aceasta nu are obligatia sa dispuna de la sine putere acte si actiuni
Administratorul de imobil este angajatul asociatiei de proprietari cu limita de competenta de executie hotarari ale adunarii generale,decizii ale comitetului executiv si ale presedintelui de asociatie
Reprezentantul legal al asociatiei de proprietari reste presedintele de asociatie care detine autoritatea si competenta sa dispuna masurile necesare bunei functionari a partii comune de constructii si instalatii din condominiu