avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 511 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... PFA
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

PFA

BUNA, Ma numesc lucian si am infiintat de curand un Pfa. Sunt la inceput si as dorii sa stiu cum se complecteaza chitantierul si facturierul?
Va multumesc?
Ultima modificare: Marți, 19 Martie 2019
lucianclaudiu.ioaniciu, utilizator
Cel mai recent răspuns: george-neagu , moderator 17:49, 30 Martie 2019
Trebuie mai intai sa dati detalii adica vindeti bunuri sau prestati servicii.
Daca prestati servicii, trebuie sa aveti contract de prestari servicii cu beneficiarul. Daca aceste servicii se repeta periodic cu acelasi benefiiar, semnati cu el un contract general de colaborare in care sa specificati ca petnru fiecare lucrare urmeaza sa va ea comanda. Apoi dupa ce dumneavoastra va terminati treaba si predati lucrarea, sa incheiati raport de activitate in care apare clar ceea ce ati facut si semnatura beneficiarului care confirma ca v-ati facut treaba. Si numai dupa aceea intocmiti factura. Si chitanta doar atunci cand primiti banii.
Factura cuprinde denumirea servicilui prestat conform datelor din raportul de activitate.
Va faceti separat un tabel cu servicile prestate catre toti beneficiarii si pretul pe ora sau alta unitate de masura pe care il percepeti si pe care il treceti in contractul general.
Buna seara. Ma scuzati,am uitat sa precizez, prestez servici in domeniul dulgheriei si tamplariei.
Ultima modificare: Joi, 28 Martie 2019
lucianclaudiu.ioaniciu, utilizator
Daca prestez doar servici am nevoie de casa de marcat ?Va multumesc
Acum ca ati precizat concret ce activitate aveti autorizata, da, ramane valabil ceea ce v-am scris mai sus, numai ca in loc de chitanta veti atasa bonul fiscal de la casa de marcat cu jurnal electronic care e obligatorie si pe care o veti fiscaliza la finante prin firma de unde o veti cumpara la adresa unde aveti efectiv atelierul ca punct de lucru si pe baza copiei certificatului constatator de la registrul comertului primit la inregstrarea pfa.
Apoi raportul cu incasarile scos zilnic de la casa de marcat il treceti in registrul jurnal de incasari si plati. In el mai treceti platile facute zilnic pe pfa pe baza bonului fiscal sau chitantei.
Mai veti completa registrul de inventar in care treceti la data si cu valoarea din factura daca va cumparati pe pfa scule si alte utilaje necesare.
Ultima modificare: Sâmbătă, 30 Martie 2019
george-neagu, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cum se inregistreaza actele la un i.i. Florin70 Florin70 Buna seara am o inteprindere individuala recent deschisa cu obiectul de activitate comert cu amanuntul neplatitor de tva ,si as vrea sa stiu cum pot face ... (vezi toată discuția)
Inregistrari contabile i.i. -servicii reincarcare cartele telefonie si carduri plati online Dl_Sandu Dl_Sandu Buna ziua, va cer ajutorul in elucidarea urmatoarelor probleme: 1-Detin un aparat de incarcari electronice cartele telefonie mobila , in fiecare saptamana ... (vezi toată discuția)
Contabilitate la o intreprindere individuala lauratarhon lauratarhon Am infiintat un ii si nu stiu unde trebuie sa merg sa aflu ce am de facut in continuare-trebuie sa am contabil sau daca tin eu contabilitatea unde gasesc pasii ... (vezi toată discuția)