avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 171 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediu medical platit versus demisie
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediu medical platit versus demisie

Sunt in concediu medical de 4 luni cu prelungire pana la 1 an pentru o boala ce necesita o asemenea durata.
Firma la care sunt angajata vrea sa-si inchida activitatea (nu sa o radieze) si a facut o concediere colectiva in care nu am fost inclusa, fiindca din cate am inteles nu au voie.
Mentionez ca in urmatoarele luni va mai avea 3-4 angajati .
Ei insista sa fiu de acord cu disponibilizarea mea.
Deoarece mai am nevoie de 2-3 luni de vechime pana la indeplinirea conditiilor pentru o pensionare anticipata pun urmatoarea
Intrebare:
Daca as face acest lucru nu as deveni somera si deci nu voi avea concediu medical platit?
Ce ma sfatuiti sa fac?
Ultima modificare: Marți, 19 Martie 2019
sarar, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:16, 20 Martie 2019
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Daca acceptati, puteti intra in somaj ... in somaj puteti beneficia de concediu medical.
Cu aceiasi remuneratie ca la firma?
Nu pierd vechime pentru pensionare?
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu... indemnizația de șomaj are un alt cuantum.
Deci nu trebuie sa-mi dau demisia?
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Daca va dati demisia, atunci nu beneficiati de somaj.

Alte discuții în legătură

Preaviz carmenistan carmenistan Buna ziua, Sint un salariat care urmeaza a fi disponibilizat in urma restructurarii de la CFR.Marfa deoarece unitatea in care lucram deocamdata se va ... (vezi toată discuția)