Bună ziua! Am o problema și aștept câteva sfaturi de la dumneavoastră. Am comandat câteva produse din China,și am urmărit coletul pe site-ul poștei Române,coletul a ajuns la OP de care aparțin în data de 22.02.2018 am așteptat două luni să-mi vină coletul acasă (stau la 500metri de poștă) am întrebat poștașul și a spus că nu a primit nici un colet pentru mine. Am făcut reclamație on-line la poșta română, și am primit răspuns că:coletul a fost predat destinatarului în data de 24.02.2018 de către factorul poștal unde mi-au atașat și fișa de distribuție ce conține numele factorului poștal și o grilă unde erau cinci colete de distribuit printr-e care și al meu unde era semnat de primire a coletului de către destinatar. Au urmat o serie de email-uri între mine și poșta română de genul:Nu am primit coletul și semnătura de predare este falsă, poșta răspunde că de fapt coletul a fost pierdut,dar dacă a fost pierdut de ce este semnat de predare?,mi s-a propus să-l dau pierdut și să fac reclamatie la expeditor (în China) că nu am primit coletul și să-mi deturneze bani înapoi...Am răspuns poștei Române că nu am cum să fac așa ceva când există un document semnat de primire dar nu de mine. Am fost la Protecția consumatorului și mi-au spus că nu se bagă că este fals sub semnătură privată, și m-au îndemnat la procuratură unde am depus toate emailu-rile și toate dovezile la dosar,dar până acum nu am primit nici un răspuns și au trecut șase luni.Acum am aceeași problema,iar a "dispărut" coletul intr-e poștaș și mine. Ce să fac in continuare mama poștașul este diriginte de poștă, tatăl lui lucrează tot la poștă așa că este o "afacere de familie"
Poșta
Bogdyy80
Bună ziua! Am o problema și aștept câteva sfaturi de la dumneavoastră. Am comandat câteva produse din China,și am urmărit coletul pe site-ul poștei ... (vezi toată discuția)