avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 757 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Predare permis in urma respingerii plangerii.
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Predare permis in urma respingerii plangerii.

Buna ziua. Am o problema si se pare ca in tara asta Politia face ce vrea,cum vrea, cand vrea. Am pierdut in instanta procesul contra suspendarii dreptului de a conduce pe 30 de zile. Detaliile nu sunt relevante. In data de 06.05 2019(conform portalului de justitie) era termenul de pronuntare al sentintei. La Judecatoria Mures am inaintat acest proces. Surpriza!! In data de 6 pe portal, in dreptul procesului meu nu se afla nici o hotarare. Nici in data de 7 si nici in data de 8 mai 2019. Abia seara in 8 mai a aparut dar cu data de 6. Acum va intreb: cine face misto de cine? Adica eu sunt furat de doua zile din start. Iar ei cu legea in mana comit un fals. De ce nu au inregistrat hotararea cu data de 8 cand a si aparut pe site.? De ce au inregistrat-o cu data de 6( eu verificand zilnic portalul. ). Nu e un fals asta? Lasand la o parte acest aspect, mi s-a comunicat ca am drept de apel timp de 30 de zile. Deci hotararea nu e definitiva si atunci nu sunt obligat sa predau permisul in termenul legal de 15 zile. Cele 30 de zile incep din momentul publicarii pe net a hotararii? Eu cand trebuie sa predau permisul ca sa nu imi fie majorata perioada de retinere? Multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: paul_sonea , utilizator 14:03, 20 Mai 2019
~ Conținut șters la cerere ~
Multumesc. Comunicarea hotararii inseamna data la care a fost publicata pe portal nu?
~ Conținut șters la cerere ~
Multumesc frumos. O sa inaintez apelul si astept hotararea definitiva. Apoi in functie de raspunsul instantei voi actiona in consecinta. Seara frumoasa va doresc.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Sunt in aceiasi situatie ca tine, ma chinui din februarie sa-l predau o luna.