Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
In luna aprilie 2019 am primit decizii de impunere nr.630 pt. perioada 2014-2017.
Avand in vedere acest comunicat ANAF: "La inițiativa doamnei Viorica Dăncilă, Prim-Ministrul României, Ministerul Finanțelor Publice a inițiat un proiect de ordonanță de urgență prin care se propune anularea contribuției de asigurări sociale de sănătate, precum și a obligațiilor fiscale accesorii aferente, neachitate până la data intrării în vigoare a ordonanței, stabilite prin decizie de impunere emisă și comunicată contribuabilului, datorată de persoanele fizice ale căror venituri sunt mai mici decât salariul de bază minim brut pe țară sau, după caz, sunt mai mici decât valoarea a douăsprezece salarii de bază minime brute pe ţară, pentru perioadele fiscale cuprinse între 1 iulie 2015 şi 31 decembrie 2017", in prezent mai trebuie platite aceste sume?
Din cate vad, scrisorile de anulare a deciziilor de impunere ar trebui trimise in 30 de zile de la data OUG (adica pana in 13 iunie). Eu inca n-am primit-o in SPV, iar suma continua sa apara in lista obligatiilor de plata. A primit cineva pana acum aceasta scrisoare de anulare?
Inca nu am primit nicio decizie de anulare a obligatiilor fiscale, iar termenul scadent pana la care trebuie sa achit sumele este 30 iunie. Cum trebuie procedat?
Raportarea prin declarația 406 poate fi dificilă și complicată, în special în ceea ce privește colectarea și verificarea datelor din diverse surse. Problemele pot apărea din diverse motive, cum ar fi erori de import/export, probleme de reconciliere a conturilor, erori de codificare a conturilor, dificultăți în găsirea informațiilor necesare și multe altele.
În cadrul cursului, vom discuta despre cele mai frecvente probleme întâlnite în raportare, cele mai bune practici în materie de verificări și corelații SAF-T, cum să faceți față problemelor și erorilor care pot apărea în timpul procesului de raportare, astfel încât să le rezolvați într-un mod profesionist și eficient.