Sunt proprietarul unui SUV care are garantie la coroziune perforata din interior spre exterior 12 ani. Dupa 8,5 ani am constatat ca lonjeronul stg. are o coroziune perforata cca. 15 cm cu toate ca reviziile si inspectia de anticoroziune au fost efectuate anual la service-ul autorizat al importatorului. Am reclamat asta la service si au constatat ca se confirma reclamatia. Cererea de reparatie in garantie este refuzata de importator, fara sa fi vazut masina doar pozele, pe motiv ca rugina s-ar fi produs din cauza unei lovituri . Specialistii din service au mai facut o inspectie vizuala si declara nu sunt urme de lovituri dar in raportul tehnic scriu doar ca se confirma prima reclamatie respectiv rugina perforata spunand ca daca ar fi vazut urme de lovituri ar fi scris. M-am adresat prin email importatorului , sucursalei Europa si producatorului korean. Din Europa am primit raspuns, cu scuze bla, bla, bla, in 2 ore, ca vor trimite sesizarea spre rezolvare la importator. In 2018 pe langa revizia anuala din luna mai am mai trecut prin service in noiembrie cand am luat ITP cu concluzia bun tehnic. Service-ul isi asuma gresala ca nu a observat coroziunea mai devreme dar se declara neputincios in relatia cu importatorul. Nu a dat nicio restrictie de circulatie dar mi-e teama sa mai circul cu o asa perforare in lonjeron. Cum ar trebui sa procedez? Multumesc. (rog admin sa modifice forumul daca am ales gresit)
Intelegere amiabila
unlucky
Buna ziua,
Va rog sa-mi spune-ti, care este termenul pentru declararea accidentului catre asigurator in cazul in care se face intelegere amiabila.
De fapt ... (vezi toată discuția)