avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 551 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Are voie un site de vanzari online sa anuleze comenzi ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Are voie un site de vanzari online sa anuleze comenzi si sa imi spuna ca nu mai sunt clienta magazinului desi nu am incalcat termenii si conditiile?

Sunt clienta de 2 ani si jumatate al unui anticariat online. In politica site-ului se precizeaza ca ridicarea comenzilor se poate face si de la sediu, termenul fiind de 5 zile lucratoare. S-a intamplat de 2 sau 3 ori sa rog sa imi pastreze comanda 2-3 zile in plus fata de termen si m-au inteles fara probleme. Zilele acestea am plasat din nou 3 comenzi si am transmis un email in care am rugat sa mi le pastreze pentru 2 zile lucratoare in plus (astazi ar fi expirat termenul de ridicare, eu luni ma intorc din concediu si le pot ridica). Am primit un raspus foarte sec in care sunt invitata sa citesc politica de livrare si mi s-a spus ca nu se pastreaza comenzile. Am raspuns cu un mail in care am atras atentia ca raspunsul lor este zeflemitor si ca rugamintea am adresat-o tocmai deoarece cunosc politica de livrare si pentru ca am mai prelungit termenul si in alte dati. A urmat inca un schimb de mailuri in care domnisoara imi dadea peste nas spunandu-mi ca politica o fac ei asa cum considera ei, iar eu i-am atras atentia ca nu cu acestea atitudine fideizezi un client si le-am dat exemplul unui alt anticariat online unde am de ridicat o comanda si care mi-a raspuns extrem de amabil ca imi tin comanda si mi-au urat concediu placut. Intr-un final le-am spus sa anuleze ce e trecut de termenul de 5 zile lucratoare si ca voi ridica ce ramane. Duduia a revenit ofensata si mi-a spus ca eu nu mai sunt clienta lor pentru ca am jignit-o. Am postat review pe pagina lor de Facebook cu prezentarea capturilor dupa schimbul de mailuri si le-am transmis un email in care le-am atras atentia ca nu am incalcat nici o clauza din politica lor, asa ca voi continua sa comand din magazin si voi veni sa ridic comenzile in termenul specificat pe site. Mi-au raspuns: "Dvs nu mai sunteţi clienta firmei noastre, şi toate comenzile v-au fost anulate pentru că aţi jignit în mod repetat prin emailuri şi aseară aţi şi postat pe facebook o mulţime de mesaje defăimătoare, anti-reclamă, şi print-screen-uri cu emailuri (care sunt confidenţiale şi nu aveţi dreptul să le faceţi publice).
Vă rugăm să nu mai faceţi comenzi pe pagina noastră de internet şi să nu mai veniţi la sediul firmei noastre." Mentionez ca nu am adresat injurii, am atrat doar atentia ca politica lor de relatii cu clientii este varza. Nu mi se pare normal sa fiu tratata asa si as vrea sa stiu ce pot face in acest caz: au dreptul sa faca acest lucru? Nu este un abuz sa alunge asa un client doar pentru ca am insistat sa obtin o prelungire a termenului de ridicare si ca le-am spus ca nu au o politica de relatii cu clientii corespunzatoare? Va rog sa imi spuneti ce demersuri legale pot face, nu vreau sa ii las asa.
Ultima modificare: Joi, 29 August 2019
kubolens, utilizator
Cel mai recent răspuns: kubolens , utilizator 13:46, 29 August 2019
EU: "Am uitat sa va anunt ca eu luni, 2 septembrie 2019 voi veni sa ridic comanda #85677 care este in termenul specificat in "termenii si conditiile" disponibile pe site. In clauzele la care fac referire nu se specifica dreptul firmei dvoastra de a anula comenzi sau de a refuza comenzi din partea unui client (nici in Politica de livrare, nici in Termenii si conditiile disponibile pe site).
De asemenea, va anunt ca voi continua sa plasez comenzi cu respectarea termenilor si conditiilor afisate pe site."
DUDUIA: "Dvs nu mai sunteţi clienta firmei noastre, şi toate comenzile v-au fost anulate pentru că aţi jignit în mod repetat prin emailuri şi aseară aţi şi postat pe facebook o mulţime de mesaje defăimătoare, anti-reclamă, şi print-screen-uri cu emailuri (care sunt confidenţiale şi nu aveţi dreptul să le faceţi publice).
Vă rugăm să nu mai faceţi comenzi pe pagina noastră de internet şi să nu mai veniţi la sediul firmei noastre.
Vă mulţumim pentru înţelegere."
EU intr-un final: "Prezentati-mi in scris baza legala a acestei actiuni abuzive. Nu exista nici un fel de clauza in politica prezentata pe site care sa permita asa ceva. Nu am incalcat politica firmei sau legile in vigoare, iar ceea ce numiti dvoastra mesaje defaimatoare este doar prezentarea unui ABUZ pe care il faceti.
Va solicit sa pregatiti comenzile efectuate in termenul prezentat pe site, in caz contrar imi asum dreptul sa apelez la toate institutiile abilitate pentru combaterea acestui abuz si discriminarii la care am fost supusa doar pentru ca am indraznit sa insist sa mi se pastreze o comanda peste termenul legal."
Scuze pentru prezentarea detaliata a balacarelilor.
Ultima modificare: Joi, 29 August 2019
kubolens, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Depășirea termenului de livrare a unei comenzi online sictinaa sictinaa Buna ziua! Am o nelămurire in legătura cu o comanda online (făcută de iubitul meu pe numele lui) pentru un colțar extensibil de pe site-ul acaju.ro. ... (vezi toată discuția)
Buna ziua, as dori sa imi deschid un anticariat online si nu ... Roxana 9 Roxana 9 Buna ziua, as dori sa imi deschid un anticariat online si nu gasesc exact informatii despre asta, am gasit ca si cod caen 4791 pt exclusiv online si ca ar ... (vezi toată discuția)
Cumparaturi online- lege Vioricamiron Vioricamiron Am comandat ceva de la un magazin online si au trecut 10 zile fara vreun raspuns de la ei. Este vorba de Altex si am facut comanda pe data de 24 noiembrie, iar ... (vezi toată discuția)