Buna seara. Am facut o comanda online cu plata ramburs. Am fost sunata pentru confirmarea comenzii,am primit și pe e-mail datele comenzii. Ulterior aceeasi domnisoara m-a sunat sa îmi spună ca preturile de pe site sunt greșite si nu onorează comanda decat daca plătesc suma transmisa de ea. Produsul comandat de mine era pe site 1100 de lei si acum imi cere 1350 de lei. Am e-mailul primit cu prețul inițial,ce pot face in situatia asta? Nu este vorba de un preț derizoriu, nu am avut de unde sa știu ca prețul este greșit fiind un site cu produse second hand. De altfel 0e site-ul lor nu este nicio rubrica "termeni și conditii" unde explica politica folosita în astfel de situații. Va mulțumesc
Mulțumesc pentru răspuns. Le-am dat un e-mail în încercarea de a rezolva amiabil si in acelasi timp de a avea o dovada scrisa ca au confirmat comanda si in caz de refuz ma voi adresa către ANPC cu toate dovezile. Multumesc.
Ionut.ion a scris:
II puteti comunica ca o sa va adresati ANPC daca nu primiti produsul in termenii agreati initial.
Shoping internet
d.flory
Validitate confirmare comanda internet...
Am facut astazi o comanda catre un anumit site de comert electronic,am facut comanda ,m-am inregistrat conform ... (vezi toată discuția)