avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1315 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Abuz in serviciu
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Abuz in serviciu

Lucrez ca merchandiser la un magazin ( este un lant de magazine) in decursul zilei de ieri dupa niste discutii cu unul din managerii de raion acesta a folosit un ton foarte ofensator la adresa mea si a gasit 2 baxuri care aveau termenul de expirare trecut. Ele erau trecute cu mult inainte sa incep sa lucrez in aceea locatie, acesta a aruncat toata vina pe mine.
Dimineata am avut surpriza sa ma trezesc ca am primit interdictie in magazin pe motivul celor 2 baxuri expirate si limbaj neadecvat unui superior.
Firma de care apartin a fost doar informata despre asta.
Deci in ansamblu magazinul in care lucrez avea contract cu firma de care apartin sa le fiu merchandiser iar ei m au dat afara fara nici un avertisment fara un nr de abateri sau sa imi scada din salar cele 2 baxuri. Am fost dat afara pentru un motiv absurd avand in vedere ca se puteau aplica celelalte sanctiuni respectiv oprirea din salar contravalorii produselor sau avertisment.
Se poate considera abuz in serviciu si actiona in instanta in situatia de fata?
Cel mai recent răspuns: RazvanDavid24 , utilizator 14:39, 14 Noiembrie 2019
"Datul afara" inseamna incetarea c.i.m. sau v-au spus ca numai aveti ce cauta acolo ?
Mi a dat interdictie in locatia respectiva

Cornel Vasile a scris:

"Datul afara" inseamna incetarea c.i.m. sau v-au spus ca numai aveti ce cauta acolo ?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediere pe baza unor mesaje pe facebook ContSters406010 ContSters406010 Buna ziua, As avea o intrebare daca am CIM pe perioada nedeterminata si o \"doamna\" doreste sa imi faca rau care a plecat din cadrul firmei, avand ... (vezi toată discuția)