avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1788 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Surse privind legislatia alimentelor
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Surse privind legislatia alimentelor

Buna ziua,

Sunt inginer in industria alimentara. In acest moment lucrez in sectiunea de sprijin legislativ (etichetarea alimentelor) intr-o companie din Grecia care sa ocupa cu analize microbiologice si fizice a alimentelor. In curand o sa ma ocup de etichete pentru Romania. Asi vrea sa stiu daca exista vre-o sursa de legi nationale a Romaniei si de unde ma pot informa in general despre industria aimentari si schimbarile in jurul cadrului legislatiei alimentelor.

Multumesc
Cel mai recent răspuns: Lavinia Trif , utilizator 15:01, 22 Noiembrie 2019
Vedeți, poate gasiti ceva informatii care sa va ajute pe site-urile ANPC si ANSVSA,
Mai era o instituție ce se ocupa cu controlul pesticidelor se pot fi administrate legumele dar imi scapa numele
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
toata legislatia romaniei se gaseste pe site-ul ministerului justitiei: [ link extern ]
Multumesc!
In acest site sunt legile intregi? Sunt toate in vigoare?
Ultima modificare: Vineri, 22 Noiembrie 2019
Lavinia Trif, utilizator
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
da. e site-ul oficial al MInisterului Justitiei

Alte discuții în legătură

Detalii in limba romana pe ambalajul unui produs andrei_draghici andrei_draghici Buna ziua! In in proces de deschidere a unui SRL care se va ocupa cu vanzarea online de produse prin dropshipping. Am gasit furnizori din UE pe domeniul de ... (vezi toată discuția)
Am o societate care importă marfa din italia Georgiana Luca Georgiana Luca Buna ziua,am o societate care importă marfa din Italia,mai exact cumpăr produse pt curățenie și detergenți și le vând într-un magazin in Romania.Pot ... (vezi toată discuția)