avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 224 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Alocatie liceu nepreluata
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Alocatie liceu nepreluata

Salut. Am o problema , in clasa a 12 a nu mi-am luat alocatia pe cele 9 luni de zile,acum sunt student in anul 2, mai pot primi acei bani ?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:13, 6 Decembrie 2019
Buna dimineata ! Banuiesc ,ca au trecut deja 2-3 ani din momentul in care nu v-ati incasat alocatia . Puteti actiona in Instanta de judecata Institutia de invatamant -liceul solicitand obligarea acestora de catre instanta la plata debitului restant , in speta alocatia . Puteti solicita chiar plata unor daune morale deoarece nu v-ati incasat locatia la timp, astfel vi-sa produs un prejudiciu De ce nu ati ridicat alocatia atunci ?.E important raspunsul pentru ca astfel se poate stabilii culpa/vina liceului .
Actiunea va fi respinsa pentru lipsa capacitatii pasive a unitatii de invatamant... plata nu o face unitatea de invatamant, cialte institutii ale statului.

@ Silviu 12465
Ati implinit varsta de 18 ani ? ... daca da ,cand (in timpul clasei a 12-a sau dupa terminarea acesteia) ?
Vina nu e a liceului,am fost eu delasator :))
inainte de clasa a-12-a , in vara.
Mergeti la AJPIS si vedeti ce se mai poate face in aceasta privinta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Alocatii elevi peste 18 ani invatamant special LTSEcaterina LTSEcaterina Elevii peste 18 ani care urmeaza cursurile invatamantului liceal special beneficiaza de alocatie in conditiile in care orientarea catre invatamantul special se ... (vezi toată discuția)
Alocatie complementara si ajutor social chrisstianm chrisstianm Buna ziua. Nepotul meu ( 14 ani ) a treminat clasa VIIIa si a inceput liceul . Spre sfarsitul clasei a VIII a pe motivul 20 + absente ( 27 mai exact ) i-a ... (vezi toată discuția)