avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1196 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie crestere copil.
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie crestere copil.

Buna seara! am nascut pe 14. 08.2019. am depus dosarul indemnizatie pe 1.10.2019.
Astazi am primit decizia! Voi primi indemniztie de la data de 25.09. adica dupa 40 de zile de l data nasterii. Intrebarea mea este, avand in vedere ca sunt studenta si nu am beneficiat de vreun concediu de lauzie platit. Nu trebuia sa primesc indemnizatie de la data nasterii copilului? Voi primi doar 24 de luni far 40 de zile sau 24 de luni fix? Sau aceste 40 de zile sunt cele la care are drept sotul? se incadreaza pentru acea luna dar nu a depus actele . O va face la finlul perioadei in care voi lua eu Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Vln. Mada , utilizator 18:12, 13 Decembrie 2019
Mda, Domnul de pe juric de la AJPIS mi-a intors replica spunandu-mi ca mai bine verific eu oug 158(parca) din 2005...

Cornel Vasile a scris:

Sunt 30 de zile de la comunicare si nu de la emitere pentru contestatie.

OUG 158/2005 nu are nicio legatura cu indemnizatia pentru CCC.

Dansul a precizat ca din acea lege reiese cum ca eu ar fi trebuit sa beneficiez de concediu... si ca asta nu mai este atributia dansilor, tine de CAS. Desigur dansul era vizibil deranjat de indrazneala mea de a cere o explicatie si nu s-a exprimat chiar asa. Asta am inteles eu. Va multumesc mult pentru timpul acordat! Pacat ca nu am avut cu cine sa ma inteleg si la AJPIS
Cornel Vasile a scris:

OUG 158/2005 nu are nicio legatura cu indemnizatia pentru CCC.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură