avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1796 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Viza SUA.
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei civile - reguli, acte, termene, căi de atac

Viza SUA.

Salut, sunt student si as vrea sa plec in SUA prin work and travel.
Acum aproximativ o lună am savarsit un accident rutier cu victima nu am fost dat in judecata de catre victima (avea rani minore, totusi a fost internata aprox. 24 h).
Întrebarea mea este, aceasta fapta imi va da probleme la viza?
Mentionez că a fost intocmit dosar penal.
Ultima modificare: Marți, 14 Ianuarie 2020
Biker, utilizator
Cel mai recent răspuns: Biker , utilizator 12:05, 15 Ianuarie 2020
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
viza se acorda de statul American, care are propriile lui criterii de acordare.
cel mai important lucru este ca la toate intrebarile, si din chestionar, si de la interviu sa raspundeti cu sinceritate si acolo unde se poate sa aduceti dovezi materiale in sprijinul celor afirmate.
cat despre intrebarea dvs, ea nu are un raspuns cert.
Cineva care a trecut prin aceeasi situatie???

Biker a scris:

Salut, sunt student si as vrea sa plec in SUA prin work and travel.
Acum aproximativ o lună am savarsit un accident rutier cu victima nu am fost dat in judecata de catre victima (avea rani minore, totusi a fost internata aprox. 24 h).
Întrebarea mea este, aceasta fapta imi va da probleme la viza?
Mentionez că a fost intocmit dosar penal.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Work and travel - 2020 andreeapom andreeapom Buna ziuă, Mă confrunt cu o situație destul de problematică și v-aș fi recunoscătoare dacă m-ați putea ajuta cu un sfat – m-am înscris într-un ... (vezi toată discuția)