avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 689 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... contract prestari servicii
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

contract prestari servicii

buna ziua!am si eu o problema..m-ar putea ajuta cineva cu un modelde contract prestari servicii la o firma care are ca ob de activitate spalatorie auto?vreau sa fac astfel de contracte cu cateva firme dar nu stiu ce ar trebui sa contina un astfel de contract.va multumesc anticipat pentru ajutor
Cel mai recent răspuns: Marius Zaharia , Avocat 11:39, 8 Decembrie 2009
Buna ziua !
Aici aveti unul :
CONTRACT DE PRESTÃRI DE SERVICII
Încheiat astăzi ………….…..
la ……………………………..

I.PÃRŢILE CONTRACTANTE
1.1. S.C. ………...………………………………………….. S.N.C./S.C.S./S.A./S.R.L.,
cu sediul social în ……………………….., str. ….……………….………….……...
(localitatea)
nr. ………..………., bloc ……….., scara ..……..., etaj ……., apartament …......, sector/judeţ ………………..………, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului ……………. ………………..……, sub nr. ………..………. din …….....………….,
cod fiscal nr. …………………...……….. din …….....…………., având contul nr.
…………………………………..., deschis la …………….………...………………., reprezentată de ………………………., cu funcţia de …………………………., în calitate de prestator, pe de o parte, şi
sau
1.1. Întreprinderea/Asociaţia ……………………………………………………………..,
cu sediul în ……………………………….., str. ….……………….………….……...
(localitatea)
nr. ………..………., bloc ……….., scara ….……., etaj ……., apartament …....., sector/judeţ ……………………….…., posesoarea autorizaţiei nr. …………….... din ….…………………., eliberată de Primăria ……………………………………., codul fiscal nr. …………..….………., din …….....……………., având contul nr. …………….………….., deschis la ………..….…………………., reprezentată de ……………………..………., cu funcţia de …………………………………..……., în calitate de prestator, pe de o parte, şi
1.2. S.C.………...……………………………………..………S.N.C./S.C.S./S.A./S.R.L.,
cu sediul social în ……………………….., str. ….……………….………….……...
(localitatea)
nr. ………..………., bloc ……….., scara ..……..., etaj ……., apartament …......, sector/judeţ ………………..………, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului ……………. ………………..……, sub nr. ………..………. din …….....………….,
cod fiscal nr. …………………...……….. din …….....…………., având contul nr.
…………………………………..., deschis la ……………….………...……………., reprezentată de ………………………., cu funcţia de …………………………., în calitate de beneficiar, pe de altă parte,
sau
1.2. Asociaţia/Fundaţia …………………………………………………………………...,
cu sediul în ……………………………….., str. ….……………….………….……...
(localitatea)
nr. ………..………., bloc ……….., scara ….……., etaj ……., apartament …....., sector/judeţ ………………………….………, înregistrată în registrul persoanelor juridice prin Sentinţa civilă nr. ………………………………………………...… din ……………………….……., a Tribunalului ……………..….…….., codul fiscal nr. …………….………., din …….....…………., având contul nr. …………….……...,
deschis la …………….…….……………., reprezentată de………………………., cu funcţia de …………………...………..……., în calitate de beneficiar, pe de altă parte,
sau
1.2. Întreprinderea/Asociaţia ……………………………………………………………..,
cu sediul în ……………………………….., str. ….……………….………….……...
(localitatea)
nr. ………..………., bloc ……….., scara ….……., etaj ……., apartament …....., sector/judeţ ……………………….…., posesoarea autorizaţiei nr. …………….... din ….…………………., eliberată de Primăria ……………………………………., codul fiscal nr. …………..….………., din …….....……………., având contul nr. …………….………….., deschis la ………..….…………………., reprezentată de ……………………..………., cu funcţia de …………………………………..……., în calitate de beneficiar, pe de altă parte,
sau
1.2. D …………………………………………….., domiciliat în ………………………..,
str. ….……………….…………………... nr. ………..………., bloc ……….., scara ..…..…., etaj …….., apartament ……......, sector/judeţ ……………………..……, născut la data de ………….……………………….., în …………………………….
(ziua, luna, anul) (localitatea)
sector/judeţ ………………..….…………, fiul lui …….……………………………... şi al …….…...…………………………..., posesorul buletinului/cărţii de identitate seria ………….., nr. …………….….., eliberat de ……………….……………, cod numeric personal ……………..………….………., în calitate de beneficiar, pe de altă parte,
au convenit să încheie prezentul contract de prestări de servicii, cu respectarea următoarelor clauze:

II. OBIECTUL CONTRACTULUI
2.1. Obiectul contractului îl reprezintă:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..… .
2.2. Prestatorul se mai obligă să efectueze şi ……………………………………………. .

III. DURATA CONTRACTULUI
3.1. Contractul se încheie pe o durată de ………………………. începând de la data de ……………………………… şi până la data de …………………………… .

IV. PREŢUL CONTRACTULUI
4.1. Preţul prestaţiei este de ………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………….. .
4.2. Preţul se va plăti în numerar/cu ordin de plată în contul prestatorului, la data efectuării prestaţiei/termenul stabilit de prezentul contract/eşalonat, astfel: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..…… .
4.3. În cazul în care, anterior efectuării prestaţiei, vor interveni majorări de preţuri care afectează costul prestaţiei:
a) prestatorul de servicii are dreptul să majoreze preţul contractului, în raport cu majorarea preţurilor, cu obligaţia ca prestatorul să notifice în termen de ……………………. beneficiarului hotărârea sa;
b) beneficiarul, în termen de ………………………… de la data primirii notificării scrise a prestatorului are obligaţia să comunice acestuia dacă preţul majorat este acceptabil şi să solicite continuarea lucrării. Dacă beneficiarul nu răspunde la notificarea scrisă în termenul de mai sus, aceasta este considerată o acceptare tacită a preţului.
4.4. În cazul în care majorarea de preţuri intervine în cursul executării contractului, iar beneficiarul nu acceptă majorarea, va notifica în scris refuzul prestatorului, acesta având dreptul la cota-parte din preţ echivalentă cu prestaţia executată şi la preţul convenit.

V. GARANŢII
5.1. Prestatorul de servicii garantează pentru ………………………………………...… în următoarele condiţii: ……………………………………………………………………...
……………………………………………………………………………………………. .

IV. OBLIGAŢIILE PÃRŢILOR
6.1. Prestatorul de servicii se obligă:
a) …..…………………………………………………………………………...…;
b) …..…………………………………………………………………………...…;
c) …..…………………………………………………………………………...…;
etc.
6.2. Beneficiarul serviciilor se obligă:
a) …..…………………………………………………………………………...…;
b) …..…………………………………………………………………………...…;
c) …..…………………………………………………………………………...…;
etc.

VII. CLAUZA PENALÃ
7.1. În cazul în care una dintre părţi nu îşi îndeplineşte obligaţiile contractuale sau şi le îndeplineşte în mod necorespunzător, se obligă să plătească celeilalte părţi penalităţi daune – interese în valoare de …………………………………..., astfel: ……………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………...……... .

VIII. ÎNCETAREA CONTRACTULUI
8.1. Prezentul contract încetează de plin drept, fără a mai fi necesară intervenţia unui/unei tribunal arbitral/instanţe judecătoreşti, în cazul în care una dintre părţi:
- nu îşi execută una dintre obligaţiile esenţiale enumerate la pct. ………, din prezentul contract;
- este declarată în stare de incapacitate de plăţi sau a fost declanşată procedura de lichidare (faliment) înainte de începerea executării prezentului contract;
- cesionează drepturile şi obligaţiile sale prevăzute de prezentul contract fără acordul celeilalte părţi;
- îşi încalcă vreuna dintre obligaţiile sale, după ce a fost avertizată, printr-o notificare scrisă, de către cealaltă parte, că o nouă nerespectare a acestora va duce la rezoluţiunea/rezilierea prezentului contract.
sau
- în termen de ……… zile de la data primirii notificării prin care i s-a adus la cunoştinţă că nu şi-a executat ori îşi execută în mod necorespunzător oricare dintre obligaţiile ce-i revin.
8.2. Partea care invocă o cauză de încetare a prevederilor prezentului contract o va notifica celeilalte părţi, cu cel puţin ……… zile înainte de data la care încetarea urmează să-şi producă efectele.
8.3. Rezilierea prezentului contract nu va avea nici un efect asupra obligaţiilor deja scadente între părţile contractante.
8.4. Prevederile prezentului ……………………………………………………………….
(capitol, articol, alineat)
nu înlătură răspunderea părţii care în mod culpabil a cauzat încetarea contractului.

VIII. FORŢA MAJORÃ
8.1. Nici una dintre părţile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen sau/şi de executarea în mod necorespunzător – total sau parţial – a oricărei obligaţii care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiei respective a fost cauzată de forţa majoră, aşa cum este definită de lege.
8.2. Partea care invocă forţa majoră este obligată să notifice celeilalte părţi, în termen de ……………… (zile, ore), producerea evenimentului şi să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecinţelor lui.
8.3. Dacă în termen de ……………… (zile, ore) de la producere, evenimentul respectiv nu încetează, părţile au dreptul să-şi notifice încetarea de plin drept a prezentului contract fără ca vreuna dintre acestea să pretindă daune-interese.

IX. FORŢA MAJORÃ
9.1. Nici una dintre părţile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen sau/şi de executarea în mod necorespunzător – total sau parţial – a oricărei obligaţii care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiei respective a fost cauzată de forţa majoră, aşa cum este definită de lege.
9.2. Partea care invocă forţa majoră este obligată să notifice celeilalte părţi, în termen de ……………… (zile, ore), producerea evenimentului şi să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecinţelor lui.
9.3. Dacă în termen de ……………… (zile, ore) de la producere, evenimentul respectiv nu încetează, părţile au dreptul să-şi notifice încetarea de plin drept a prezentului contract fără ca vreuna dintre acestea să pretindă daune-interese.

X. NOTIFICÃRI
10.1. În accepţiunea părţilor contractante, orice notificare adresată de una dintre acestea celeilalte este valabil îndeplinită dacă va fi transmisă la adresa/sediul prevăzut în partea introductivă a prezentului contract.
10.2. În cazul în care notificarea se face pe cale poştală, ea va fi transmisă, prin scrisoare recomandată, cu confirmare de primire (A.R.) şi se consideră primită de destinatar la data menţionată de oficiul poştal primitor pe această confirmare.
10.3. Dacă notificarea se trimite prin telex sau telefax, ea se consideră primită în prima zi lucrătoare după cea în care a fost expediată.
10.4. Notificările verbale nu se iau în considerare de nici una dintre părţi, dacă nu sunt confirmate, prin intermediul uneia dintre modalităţile prevăzute la alineatele precedente.

XI. LITIGII
11.1. Părţile au convenit ca toate neînţelegerile privind validitatea prezentului contract sau rezultate din interpretarea, executarea ori încetarea acestuia să fie rezolvate pe cale amiabilă de reprezentanţii lor.
11.2.În cazul în care nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părţile se vor adresa instanţelor judecătoreşti competente.
sau
11.2. În cazul în care rezolvarea neînţelegerilor nu este posibilă pe cale amiabilă, ele vor fi supuse spre soluţionare tribunalului arbitral, conform regulilor de procedură aplicabile arbitrajului comercial ad-hoc, organizat de Camera de Comerţ şi Industrie a României.

XII. CLAUZE FINALE
12.1. Modificarea prezentului contract se face numai prin act adiţional încheiat între părţile contractante.
12.2. Prezentul contract, împreună cu anexele sale care fac parte integrantă din cuprinsul său, reprezintă voinţa părţilor şi înlătură orice altă înţelegere verbală dintre acestea, anterioară sau ulterioară încheierii lui.
12.3. În cazul în care părţile îşi încalcă obligaţiile lor, neexercitarea de partea care suferă vreun prejudiciu a dreptului de a cere executarea întocmai sau prin echivalent bănesc a obligaţiei respective nu înseamnă că ea a renunţat la acest drept al său.
12.4. Prezentul contract a fost încheiat într-un număr de ………...….. exemplare, din care ………...….. astăzi ………………………., data semnării lui.

PRESTATOR BENEFICIAR

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Acord cadru nicolaus nicolaus va rog daca poate sa ma ajute cineva cu un acord cadru pentru serviciile de curatenie! (vezi toată discuția)
Contract de colaborare popescumariaioana popescumariaioana Buna ziua. Am realizat un mic program pentru calculator pe care doresc sa-l dau spre folosinta unei persoane juridice. Dar vrea sa-mi pastrez drepturile de ... (vezi toată discuția)
Model contract de vanzare cumparare intre doua societati comerciale CameliaMunteanu CameliaMunteanu Buna ziua, Va rog,se poate sa ma ajutati cu un model de contract de vanzare cumpare,intre doua societati comerciale? Va multumesc, O zi frumoasa (vezi toată discuția)