Buna seara,
Locuiesc in Germania si Casa de Pensii de aici are nevoie, numai, de o copie a cartii de munca ptr completare dosar pensie, demersurile ulterioare urmand sa fie facute de ei.
Lichidatorul care pastreaza arhiva - intreprinderea unde lucram nu mai exista - vrea sa-mi trimita cartea de munca in original, serviciul pastrarii si comunicare avand un cost de 45€.
Intrebarea: Care este temeiul legal si daca suma respectiva este cea corecta
Cele bune,
Monica COSTEA
Cartea de munca este individuala si in 2010 s-au predat titularilor.
Optiunea lichidatorului este corecta, va da carnetul de munca. Pretul il fixeaza expeditorul, posibil sa includa si cheltuielile de transport, nu numai cheltuielile interne ale lichidatorului cu completarea (dupa caz)/ incheierea carnetului de munca.
Cartea de munca incheiata, inca, in 1987, pe cand fabrica functiona.....deci nu avea ce sa completeze
in 2000 cand fabrica a fost inchisa, lichidatorul a preluat arhiva....orice lichidator este 'platit' ptr operatiunea d elichidare in sine, la timpul respectiv
Totusi, care este temeiul legal, in baza caruia lichidatorul cere suma respectiva, este o suma fixa/o cota procentuala samd
Citez din mesajul dvs.
" ... in 2000 cand fabrica a fost inchisa, lichidatorul a preluat arhiva....orice lichidator este 'platit' ptr operatiunea de lichidare in sine, la timpul respectiv ."
Se plateste acum pentru ca lichidatorul cauta prin arhiva pana gaseste ce doriti dvs. si lucratorii lichidatorului isi primesc salariu lunar pentru munca depusa.