avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 529 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Recuperare bani produs returnat
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Recuperare bani produs returnat

Bună ziua. Ma puteți ajuta și pe mine cu recuperarea banilor unui produs cumpărat online și primit defect și spart? Pe scurt, am cumpărat un televizor online , la primire, în fata curierul de la fan courier părea în regula dar când am ajuns în cada și l-am conectat la priza am observat ca nu se deschide și în coltul din stânga ecranul spart. Spartura s-a văzut numai după ce a fost pus în priza. Curierul nu a vrut sa mi-l primească înapoi deoarece politica lor nu permite sa stea pentru a-l verifica dacă funcționează. Cei de l-a domo, site ul de unde am cumpărat, m-au obligat sa trimit televizorul prin courier, pe banii mei, în urma cererii de retur a produsului pe care am făcut-o, motivând ca nu au front office. După ce l-am trimis EXACT CUM L-AM PRIMIT, PRIN ACELAȘI COURIER, ÎN ACELAȘI AMBALAJ, am primit răspuns ca produsul este devalorizat 100% și, prin urmare, sa vin și dă-mi ridic produsul spart și defect. Atât, Am pierdut și banii și televizorul. Ma puteți ajuta cu un sfat, sau ce trebuie sa fac sa îmi recupera banii? Menționez ca produsul a fost trimis în cele 14 zile, cât prevede termenul legal, și cu toate astea mi s-au cerut explicații și dovezi, toate numai prin e-mail, telefonic fiind imposibil sa iau legătura cu cineva. Mulțumesc.
Cel mai recent răspuns: Veerooniicaa , utilizator 23:11, 31 Mai 2020
Ambalajul era deteriorat sau nu prezenta urme de deteriorare?
Ati semnat un proces verbal de predare primire in care se mentiona starea ambalajului? Ati optat la comanda pentru deschiderea pachetului la livrare?
Apelati in primul rand la ANPC si apoi la instanta, daca nu aveti sorti de izbanda cu ANPCul.

[ link extern ]


Nu m-am uitat la ambalaj când l-am primit pentru ca nu mi-a trecut prin cap ca ar putea fi defect. Niciodată nu am inspectat ambalajul când am comandat ceva online.Ne-am uitat doar la televizor, în prezenta curierului, după ce l-am scos din cutie și nu apărea sa fie spărturi la ecran. Spartura s-a văzut DUPĂ ce l-am pus în priza. Am fotografiat televizorul băgat și scos din priza, unde se poate vedea acest lucru: prezenta spărturii doar când e în priza. Proces verbal nu am încheiat cu nimeni deoarece totul părea în ordine. Am semnat doar de primire și am sunat imediat ce am constat ca e stricat, curierul care plecase de câteva minute de la poarta,pentru a-l returna. Mulțumesc pentru răspuns. O seara buna!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Produs cumparat online defect sod54321 sod54321 Am cumparat online un notebook ASUS de la Domo. A functionat 2 ore si apoi s-a oprit brusc. Am sesizat defectiunea in aceiasi zi, 7.01.2015 (seara la 9:03), ... (vezi toată discuția)
Service televizor NNorbert NNorbert Buna ziua, Am achizitionat online un televizor, care s- a defectat. Fiind sub garantie, am contactat service-ul in cauza. Am mentionat defectul aparatului si ... (vezi toată discuția)
Emag sustine ca am spart tv-ul ce l-am trimis retur. cum sa procedez? chetraruc chetraruc Nu, nu am spart niciun TV. L-am trimis retur pentru ca pur si simplu nu mi-a placut produsul. Azi am fost sunat si mi s-a spus ca TV-ul este spart dar ... (vezi toată discuția)