avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 319 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... Există posibilitatea că Statul Român să mă oblige ...
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

Există posibilitatea că Statul Român să mă oblige sa fac ...

Există posibilitatea că Statul Român să mă oblige sa fac vaccinul împotriva Covid? Specific faptul că sunt asistent medical, specific faptul că am făcut o forma ușoară covid, și specific faptul că nu cred într-un medicament netestat așa cum e normal și din prospectul căruia, asta reiese, că e in teste! Vă mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: CLAUDIU LASCOSCHI , Avocat 12:11, 14 Iulie 2021
Direct nu va poate obliga decat printr-un act normativ .... indirect , da.
Și care e posibilitatea legală pt a ne putea apăra?
Daca ati facut Covid-19, indiferent de forma, din momentul testului pozitiv conform hotaririi CNSU 56 din 2020, nu mai puteti fi carantinata 90 de zile. Asta inseamna ca se considera ca aveti imunitate naturala, dupa cele 14 zile obligatorii de izolare, pina la sfirsitula celor 90 de zile. Nu intrati in categoria celor care trebuie sa faca vaccin, acum,
[ link extern ]
Prevederile legale care nu obliga la vaccinare...
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Vaccinarea nu este obligatorie in România.
Nu va poate obliga nimeni sa va vaccinați și nici nu am auzit sa existe astfel de presiuni.

Alte discuții în legătură

Ce dovezi științifice exista ca cei vaccinați împotriva covid-19 ... CLAUDIU LASCOSCHI CLAUDIU LASCOSCHI Ce dovezi științifice exista ca cei vaccinați împotriva Covid-19 nu transmit virusul daca sunt infectati după momentul vaccinării? Formulez aceasta ... (vezi toată discuția)