Imi puteti spune va rog cum semnati in cadrul organizatiei in care activati documente ca: decizii incetare, contracte individuale de munca si acte aditionale?
In cadrul companiei in care lucrez documentele ce tin de angajare: contracte de munca, declaratii, act aditional gdpr, act aditional de lucru de acasa etc, se semneaza fizic la sediul angajatorului. Lunar avem cam maximum 50 de angajari si durata semnarii unui contract de munca cu un angajat este de 1 ora.
Vin in atentia dvs. cu aceasta intrebare intrucat din martie pana acum nu au gasit nicio solutie si tot mergand la birou (sunt singura din departament care merge pentru aceste semnari) am contactat Covid, iar acum imi este foarte teama sa mai merg.
Celelalte documente precum cereri demisie, acte aditionale modificare functie/ salariu, decizii incetare se primesc/emit via e-mail cu semnatura in pdf.
Ideea de semnatura electronica sau transmitere documente prin curier se exclude din ratiuni de economisire.
Delegare de competenta in ce sens? Eu oricum nu semnez nimic avand functie de executie, nu se pune problema sa am drept de semnatura. Documentele sunt deja semnate de superiorul meu din partea societatii, iar la birou merg pentru a fi semnate/completate si de cealalta parte, in cazul de fata viitorul salariat.
Este legal ca un contract de munca sa fie semnat de parti si altfel decat fizic, cu pixul?
Prin e-mail de exemplu (semnatura electronica si transmitere doc prin curier sunt excluse din motive financiare). Contractul de munca semnat in pdf de catre salariat si transmis pe e mail angajatorului este valabil si legal incheiat?
Documente pdf
ARIANEOANA
M-am inscris la o licitatie, autoritatea contractanta a postat formularele in pdf semnate/stampilate de ei, am rugamintea sa-mi spuneti daca ar trebui sa scriu ... (vezi toată discuția)