avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 696 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Am furat două cosmetice din Auchan
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Am furat două cosmetice din Auchan

Bună seara!
Am facut ceva foarte urât, nu știu și nu înțeleg ce m-a împins la acest lucru, probabil pt că am auzit de la diferite persoane că se poate economisi ușir printr-un mic furt, sunt în stare de șoc încă.
În seara aceasta am mers la cumpărături în Auchan dupa ce am ieșit din clinica în care lucrez ca asistent medical. Dupa ce am pus în coș cele necesare, mancare, produse pt igienă și curățenie, m-am indreptat catre raionul de cosmetice. Am dezlipit eticheta subtil de la un fond de ten(58lei) și un rimel(65,50lei) pe care ulterior le-am introdus sub mâneca de la geacă. Am mers la casa, am platit produsele din coș iar după ce am ieșit, un agent de paza a venit la mine si m-a rugat să-l însoțesc spre o anumita camera. Mi s-au înmuiat picioarele. Mi-a spus ca au vazut pe camere cum am luat acele produse, m-a rugat să le scot și să le achit pt a nu chema politia. Am facut acest lucru plină de rusine, apoi a venit managerul care a chemat un echipaj de poliție. Am plătit produsele, am si bonul de 123,50 lei. Mi-am cerut iertare rușinată, managerul nu a vrut sa rezolvam amiabil si a trebuit să merg la sectie unde am fost audiată, am semnat declaratiile si tot de era, am recunoscut, mi s-au luat amprentele, am fost fotografiata. Cei de la sectie au văzut că intrasem in stare de soc, am avut și un atac de panică, cred ca mi-au dat 7 pahare de apă pe care le-am băut fără oprire deoarece aveam gâtul uscat. Au fist foarte draguți și au incercat sa ma linisteasca și să ma asigure ca nu este capat de lume, eu repetam continuu ca am devenit o infractoare. Nu ma gândeam decat la urmari, la rusine, la faptul k voi ajunge in tribunal, ca-mi voi distruge reputația și cariera. Nu stiu ce a fost in capul meu