Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna seara ! Va rog ajutați-mă cu următoarea problema. Am făcut o rezervare la un hotel din Mamaia pe o perioada de 5 nopți pentru 3 camere. Am făcut plata prin transfer pentru avans. Însă din motive de sănătate nu mai putem merge la mare și imediat am anunțat ca doresc anularea rezervării uneia dintre camere din motive de sănătate. Doamne de la hotel a zis ca nu îmi da banii înapoi pt ca oricum vin celelalte familii și sa ma compensez eu cu ei. Ceea ce nu s a întâmplat pentru ca cele 2 familii plătesc cu vouchere de vacanța. Am revenit telefonic la hotel și i am rugat frumos sa mi restituie bănuții. Însă aceste nu doresc . Va rog ajutați ma cum as putea sa mi recuperez banii.
depinde de clauzele din contract sau din condițiile generale de afaceri. de ex. daca v-ați răzgândit cu mai mult de 7 zile înainte de sejur, se retine in majoritatea cazurilor valoarea pentru o noapte de cazare + serviciile aferente. pentru o reclamație ANPC va trebuie comunicarea scrisa a refuzului.