avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 409 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua! Ajutati-ma si pe mine cu un temei legal ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua! Ajutati-ma si pe mine cu un temei legal pentru a rezolva ...

Buna ziua! Ajutati-ma si pe mine cu un temei legal pentru a rezolva urmatoarea situatie. Am trimis in service un telefon aflat in perioada de garantie de 2 ani. Din momentul in care a ajuns in service nu mai stiu exact ce se intampla. Am îndrăznit sa sun si sa intreb care este starea , iar raspunsul a fost unul uimitor. Telefonul a fost trimis in alt service si pentru faptul ca nu platesc nimic perioada de reparatie se va prelungi fara a se sti o data anume. Sunt transferată de la un operator la altul , toți dau din umeri si paseaza vina. Telefonul se afla in service de 21 zile. Vreau sa imi recuperez banii pe telefon si pentru asta am nevoie de un temei legal. Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Astept20 , utilizator 13:57, 19 Octombrie 2021
reclamatii la ANPC
Legea 449/2003, art. 11 (4)
(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luându-se în considerare natura produselor și scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.

Cum spunea cineva mai sus, fie ii notificati si in notificare treceti si paragraful de mai sus. Poate se sperie si se vor misca mai repede...
Fie plangere la ANPC dar dureaza cam 30 de zile sa primiti un raspuns.


[ link extern ]
Ultima modificare: Marți, 19 Octombrie 2021
Ionut.ion, utilizator
Daca trimit fara sa anunte telefonul prin curier, pot refuza coletul asteptand solutia de la ANPC?

Ultima modificare: Marți, 19 Octombrie 2021
gi-jane2, moderator
Le puteti comunica ca ati facut plangere la ANPC si pana la raspunsul dumnealor nu o sa mai dicutati/primi colet-produsul de la dumnealor din lipsa de seriozitate si buna comunicare.
Multumesc !

Ionut.ion a scris:

Le puteti comunica ca ati facut plangere la ANPC si pana la raspunsul dumnealor nu o sa mai dicutati/primi colet-produsul de la dumnealor din lipsa de seriozitate si buna comunicare.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Problema garantie telefon Cristi_Ionescu Cristi_Ionescu Buna ziua, Am achizitionat un telefon online de la magazinul ...... acum 14 luni, in aceste 14 luni s-a defectat de 4 ori avand aceleasi probleme de fiecare ... (vezi toată discuția)
Garantie telefon mobil tdr- tdr- Buna ziua, am un telefon mobil(in garantie) care se tot strica are trei reparatii nu sunt sigur dar am inteles ca dupa 3 reparatii ai dreptul sa ceri banii ... (vezi toată discuția)
Perioada reparatie telefon depasia ciprian.ivan ciprian.ivan Buna ziua, La data de 15.09.2020 am trimis un telefon catre reparatie. Am apelat la cei de la evoMAG, deoarece de la ei am procurart acest telefon si era ... (vezi toată discuția)