avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 648 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizație de crestere a copilului , masura de ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizație de crestere a copilului , masura de plasament, bursa sociala

Buna, am doua nelamuriri la care as avea nevoie de un raspuns. Sunt angajata, studenta in anul 2 si insarcinata in 4 saptamani. Momentan beneficiez de bursa sociala pentru ca provin din centru de plasament.
Deci primesc 600 de lei de la facultate care reprezinta bursa sociala si 500 de lei de hrana din partea celor de la DGASPC + un salariu net de 1024 de lei, mentionez ca lucrez part-time.
Dupa calculele mele ar trebui sa nasc undeva la inceputul lunii iulie. Ma intereseaza sa stiu daca pot beneficia de indemnizatia de crestere a copilului si bursa sociala in acelasi timp + cei 500 de lei pentru hrana de la DGASPC. Aveti idee daca mi se retrage masura de plasament in cazul acesta in care sunt inscarcinata si daca mai pot primi acea suma de bani? Initiez sa ma casatoresc si asa vrea sa stiu daca si acest lucru afecteaza bursa sociala si acei bani de hrana sau eventual la retragerea mea din plasament. Eventual daca mi s-ar putea oferi o informatie legala legata de masura pe prelungire a plasamentului prin continuarea studiilor si ce se intampla in cazul meu, insarcinata fiind. Multumesc anticipat!
Ultima modificare: Sâmbătă, 23 Octombrie 2021
Amide, utilizator

Alte discuții în legătură

Ajutor social ContSters460393 ContSters460393 Sunt studentă la facultate, sunt orfană de ambii parinţi, am vârsta de 19 ani, singurul meu venit  provine dintr-o pensie in valoare de 520 lei şi ... (vezi toată discuția)
Alocatia de plasament ALIOSA ALIOSA Copiii dati la asistentii matewrnali in regim de urgenta pe baza dispozitiei directorului DGASPC, nu primesc alocatia de plasament conform OUG 65/2014 ... (vezi toată discuția)