avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 659 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Export
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Export

Buna ziua! Am si eu o mare rugaminte la dumneavoastra!
Sunt un agricultor si am luat legatura cu o firma germana care doreste sa achizitioneze floarea soarelui, iar eu vreau sa ma interesez de ce anume am nevoie pentru a face export!
In primul rand am nevoie de o firma!
Care ar trebuie sa fie domeniul de activitate?
Eu sunt producator de floarea soarelui, dar trebuie si sa achizitionez, iar pentru aceasta de ce anume am nevoie? ce cod anume din CAEN trebuie sa specific pentru aceasta? Pur si simplu fac achizitie!
De ce acte am nevoie pentru a putea exporta floarea soarelui?
Beneficiez de reduceri la infiintarea firmei daca sunt student?

In cat timp as putea termina cu infiintarea SRL-ului?
Cel mai recent răspuns: Adrian Copil , Consilier juridic 17:21, 11 Februarie 2008
Societatea trebuie sa aiba ca obiect de activitate comert cu produse agricole. Pentru a face export trebie sa introduci firma in baza de date a vamii. Exportul produselor agricole necesita anumite certificate (ex. certificat fitosanitar si altele). Pentru Germania iti trebuie certificat EUR1.
Daca mai esti interesat de asta iti dau toate lamuririle pe e-mail.
SRL, CAEN import - export , ca student beneficiati de mai multe facilitati.
sunt doua lucruri care trebuiesc stabilite:
sunteti agricultor adica produceti floarea soarelui?
doriti doar sa vindeti floarea soarelui?
in primul caz aveti nevoie de o societate cu cod de agricultura cultivarea plantelor(caen 0111)
in al doilea caz aveti nevoie de caen de comert cu produse agricole(caen4620)
in statut trebuie specificat ca orice activitate din statut pote fi folosita pentru import export
ca student nu beneficiati de facilitati decat pentru infiintare si doar pentru taxele de notar pentru declaratii