Am o problema cu un Contract cu Compania "La Fantana" in sesnsul in care nu se respecta Notificarea mea de reziliere si sunt hartuita de 2 luni cu Facturi fara livrare de produse.
am contactat telefonic si prin email dar sunt purtata "cu vorba' de un angajat de acolo ca se va rezolva problema mea si nu voi mai primii Facturi .
Va rog sa ma sfatuiti ce sa fac sa nu mai primesc facturi nesustinute de livrari si totodata sa vina cineva din Compania La fantana sa ridice echipamentele. Ma simt abuzaata psihic si emotional .
Multumesc anticipat,
Cu stima,
Aurelia Visan
e-mail: Auravisam@Gmail.com
Ca persoana fizica aveti site-ul ANPC unde puteti face reclamatia ( alegeti de acolo informatiile).
Ca persoana juridica aveti contractul semnat, clauzele din el.
Reclamatie
AlbertCaf
O persoana juridica poate face reclamatie la ANPC pe motiv ca s-a cerut rezilierea abonamentului de telefonie mobila, iar Telekom dupa mai bine de 30 de zile ... (vezi toată discuția)