avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 697 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Se mai organizeaza concurs de admitere la SNG si in ...
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Se mai organizeaza concurs de admitere la SNG si in toamna?

Am aflat ca in februarie va fi concurs pt ocuparea posturilor vacante de grefieri...si as dori sa stiu dak se va mai organiza si in toamna...eu sunt studenta in ultimul an la drept si as fi vrut sa incerc anul acesta...dar dak nu se mai da in toamna...ma poate lamuri cineva?
Cel mai recent răspuns: maria87 , utilizator 16:56, 16 Ianuarie 2010
buna
da, se va organiza admitere SNG si in toamna!
mersi mult pt raspuns:)
:D cu placere!
sans_you@yahoo.com a scris:

buna
da, se va organiza admitere SNG si in toamna!

de unde stii? conform legii este clar ca examenul de admitere la S.N.G. se organizeaza anual la nivel national. ce e drept tot acolo specifica si ca se organizeaza separat pentru cei cu studii superioare juridice si pentru cei cu studii medii. concluzia pe care o trag eu este ca se pot organiza 2 concursuri anuale doar daca se da concurs pentru ambele categorii, adica ce explicam mai sus. daca stii alceva informeazane si pe noi, daca se poate ceva mai detaliat
Eu din cate am inteles examenu de acumadin februarie e pt ocuparea posturilor vacante...nush exact cate s-au scos la concurs anul trecut in toamna dar in jur de 90 park...si doar vreo 30 au luat note depeste 7 deci au in intrat...iar acum se scot la concurs 75 de locuri...dar eu totusi sper k se va mai organiza si in toamna:stunned:

Alte discuții în legătură

Admitere scoala nationala de grefieri septembrie 2010. allyynnutza allyynnutza Buna ziua. As vrea sa stiu daca are cineva idee despre admiterea la scoala natioanala de grefieri din septembrie 2010. Pe site-ul csm-ului, in calendarul ... (vezi toată discuția)