avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 573 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Proprietate industrială şi ... Cesionare drepturi de autor
Discuție deschisă în Proprietate industrială şi intelectuală. Adică mărci, invenţii, drept de autor şi altele

Cesionare drepturi de autor

Buna ziua.

Sunt angajat ca programator/operator in cadrul unei societati comerciale in cadrul careia realizez programe in sisteme industriale ISO, Fanuc si Heidenhain in indeplinirea atributiilor de serviciu.

In cazul incetarii colaborarii cu aceasta societate, pot solicita incheierea unui contract de cesionare a drepturilor de autor pe programele create de mine, singura persoana calificata pentru aceasta activitate, datorita carora societatea isi desfasoara activitatea si obtine facilitati si fonduri nerambursabile?

Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Talk Partners , Consilier juridic 00:03, 17 Ianuarie 2010
Buna ziua,

La incetarea contractului de de munca, puteti incheia un contract de cesiune de drepturi patrimoniale de autor [u]numai asupra programelor pe care le veti realiza [u]dupa incetarea contractului.

Pentru toate programele realizate de dvs. [u]in timpul exercitarii [/u]contractului de munca, drepturile patrimoniale de autor apartin angajatorului[/u].

Cu stima
edipav
Subscriu la ce a spus si @edipav. De altfel, am o banuiala ca aceste lucruri erau stipulate si in contractul dv cu societatea in cauza. ;)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Xero-copiere manual scolar - drepturi de autor ?? GeorgeMAXIM GeorgeMAXIM Buna seara! Am o intrebare intrucat m-am lovit de aceasta problema. Un profesor m-a \"obligat\" sa cumpar un manual, si nu mi-a dat voie sa-l xero-copiez pe ... (vezi toată discuția)