Bună ziua!
Sunt locatara unui apartament intr-un bloc cu pierderi foarte mari de apa.
În urma cu câteva luni de zile , am semnat un acord prin care solicitam montarea apometrelor cu unde radio din cauza diferențelor foarte mari între citirea din apometre individuale și ceasul principal.
Cu aceste apometre au fost de acord jumătate +1 dintre locatari , aceia care au și montat.
Între timp, diferențele de apa nu s-au diminuat, iar paguba se împarte la nr total de apartamente.
Ce pot sa fac eu în aceasta situație?
Exista în mod sigur o pierdere, fie apometeul din subsol, fie locatarii care încă fura apa și nu permit citirea de către reprezentanții asociației.
Eu întreb ce pot sa fac eu în aceasta situație?
latka a scris:
Există o pierdere reală, sau apometrul de branșament e cu probleme. Cred că prima variantă e mai aproape de adevăr.
Nu exista sa nu permita citirea de catre asociatie, exista art. 31 din legea 196/2018 care prevede inspectarea in cazul unor probleme cu proprietatea comuna. Faceti dvs. reclamatie la primarie, conform :
Articolul 102
(1) Următoarele fapte constituie contravenții, dacă nu au fost săvârșite în astfel de condiții încât să constituie, potrivit legii penale, infracțiuni:
.......................
d) nerespectarea de către proprietari a prevederilor art. 31 alin. (1);
............................
daca cei din conducerea asociatiei nu se "descurca".
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Asociatia de proprietari prin persoana autorizata sa dispuna verificari pentru identificarea sursei de pieredere si remedierea acestaia
Daca nu exista pierderi pe instalatia parte comuna,asociatia de proprietari prin reprezentant legal sa solicite oficial furnizorului sa verifice aparatul de contorizat de la bransament in baza caruia se emite factura lunara consum condominiu