Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Ma puteți ajuta cu un articol sau o interpretare cu privire la obligativitatea de a avea încheiat un contract pentru administrarea tehnica a imobilului pentru o Asociatie de proprietari?
Lunar se achita o suma fără a fi prestate servicii iar la fiecare intervenție se emite factura....asa ca ne gândim sa renunțăm la acel contract .
Buna ziua,
Din cate stiu, nu exista aceasta obligativitate in vreo prevedere legala dar trebuie sa va ganditi cum interveniti cat mai repede in cazul in care se intampla ceva ( se sparge o teava, se infunda canalizarea...), cat de repede gasiti pe cineva sa intervina...
Nu ar strica ca macar sa aveti contact cu un instalator, electrician... care sa va ajute in caz de necesitate...
Legiuitorul in cuprinsul disp L nr 196/2018 a impus obligativitatea infiintarii asociatiei de proprietari cu scopul administrarii si asigurarii starii tehnice a partii comune de imobil de locuit in comun