avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 699 soluții astăzi

Creștem împreună! Datorită vouă, comunitatea avocatnet.ro a înregistrat 12,8 milioane de vizite în primele 7 luni din 2025.

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua, lucrez ca vanzatoare de 3 luni la un ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua, lucrez ca vanzatoare de 3 luni la un magazin mixt ...

Buna ziua, lucrez ca vanzatoare de 3 luni la un magazin mixt de cartier, suntem 2 fete plus din cand in cand familia sefei (administratorul ma anuntat ca vom face inventarul) la care nu va fi prezenta si colega ,pt ca este ziua ei libera am primit raspuns , la angajare nu mi sa facut niciun inventar ,mia zis ca a fost facut inainte sa vin eu si ca stie ce are in magazin ,ca oricum ultimul venit primul plecat ,mia dat de inteles ca sigur voi iesii lipsa ,nustiu de ce ca eu nu am pus mana pe nimic ,am fost corecta ,mentionez ca magazinul este impanzit de camere video + in vestiar nu aveam cum sa fur ,facturile ,intrarile si iesirile nu le facem noi.Intrebarea mea este : Nu era normal sami faca inventarul la angajare ,si nu este normal sa fim toti care am vandut produsele prezenti?
Va multumesc
Ultima modificare: Joi, 12 Ianuarie 2023
FlorentinaCr, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 21:09, 13 Ianuarie 2023
De ce nu așteptați sa se facă inventarul și după aceea în cazul în care vi se imputa ceva acționați.
1. Nu mai citati raspunsurile primite .

2. Nu putem merge pe supozitii de genul ma da afara sau ies lipsa la inventar , daca stiti sigur ca inventarul va iesi bine, atunci puteti sta linistitat.
In situatia in care la inventar ies lipsuri , aveti posibilitatea sa va dovediti nevinovatia.