Buna ziua,
Ma numesc Nicoleta Dumitru si ma confrunt cu urmatoarea problema. In urma unei sesizari facute la Primaria de sector Serviciul financiar contabil cu privire la activitatea administratorului, am primit urmatorul raspuns: "In urma controlului s-au constatat nereguli cu privire la: Registrul Inventar nu este infiintat, Registrul fondului de rulment, Fondului de reparatii, fondului de penalitatii si a fondurilor sumelor speciale nu sunt constituite in format tipizat, iar situatiile aferente acestor registre, ce au fost prezentate nu sunt intocmite conform OMEF 1969/2007. Listele cotelor de intretinere nu sunt intocmite conform legislatiei in vigoare, respectiv pretul apei reci este modificat, diferentele de apa rece nu sunt calculate pe cota parte indiviza, salariile angajatilor sunt impartite pe numar de persoane si nu pe cota parte indiiviza, nu s-a respectat termenul de 20 zile intre data afisarii si data scadenta a listeii de plata. Nu au fost evidentiate pe lista de plata referintele de calcul pentru cheltuielile pe numar de persoane si cheltuielile pe cota parte indiviza. Raportul comisiei de Cenzori pentru anul 2008 nu a fost intocmit de catre cenzor. Registrul de casa nu este intocmit conform Legii contabilitatii nr. 82/1991, neprezentand rulaj, total si sold zilnic. Nu s-a intocmit si depus pana in prezent, la termenele stabilite de Legea 23o/2007 situatia soldurilor elementelor de activ si pasiv la data de 31 decembrie si 30 iunie a fiecarui an. Aceasta nefiind intocmita, nu se cunoaste soldul fondurilor existente si nici soldul contului curent bancar al asociatiei....
La finalizarea controlului a fost incheiat un raport de control financiar contabil ce a fost trimis dnei Moldoveanu Paula, (presedinta asociatiei), ce are obligatia de a-l afisa la loc vizibil pentru a fi cunoscut de toti proprietarii blocului 112." (lucru care nu s-a intamplat nici pana la data prezentei)
Sfatul meu este sa faceti copii xerox dupa raspunsul primit, sa il afisati la usa de la intrare (unde oricum o sa fie rupt de administrator), faceti un tabel si mergeti din usa in usa pentru a strange semnaturi in vederea convocarii adunarii generale unde, in baza documentului primit puteti schimba presedinte, comitet, iar noua conducere sa apelezele la alt administrator.